مقایسه پراید 195 میلیون تومانی با بی ام و

در چند روز گذشته افزایش قیمت خودرو به شکل ناگهانی اتفاق افتاد، آن هم زمانی که هنوز مهلت مصوبه شورای رقابت برای افزایش قیمت تا پایان آبان ماه به اتمام نرسیده بود.

تازه ترین موضع شورای رقابت

بعد از رفت و برگشت افزایش قیمت خودرو توسط خودروسازی ها و چند روزی که شورای رقابت در این مورد سکوت کرده بود حالا به دنبال حفظ جایگاه خود در قیمت گذاری خودرو است. محسن بهرامی ارض اقدس، عضو شورای رقابت به ایسنا گفته: «این که گفته می‌شود شورای رقابت از قیمت‌گذاری حذف شده را قبول نداریم و این‌ها شایعاتی است که مطرح می‌شود، گفته شده که سران سه قوه چنین مصوبه‌ای داشته‌اند در حالی که ما با گذشت چند روز هنوز مصوبه‌ای از سران سه قوه درباره حذف شورای رقابت از قیمت‌گذاری خودرو دریافت نکرده‌ایم. هر مصوبه‌ای در سران سه قوه باید برای اجرا به تایید مقام معظم رهبری برسد که این مصوبه هنوز منتشر نشده است و اگر این طور بود رئیس جمهور مصوبه افزایش قیمت خودرو را لغو نمی‌کرد.» او دلیل گرانی خودرو را اظهار نظرهای مسئولان مربوط دانسته و گفته: «هرگونه اظهار نظر غیر کارشناسی موجب آشفتگی بازار می‌شود. در همین قیمت‌گذاری‌های اخیر با این‌که لغو شد قیمت‌ها به جایگاه اول برنگشته است.»

مقایسه قیمت پراید با بی ام و

افزایش قیمت پراید باعث شد بسیاری از کاربران این خودرو را با قیمت چند خودروی کار کرده خارجی مقایسه کنند که یکی از آن ها بی ام دبلیو مدل 320i  ساخت سال 2011 است که در کشور آلمان به قیمت 5 هزار یورو عرضه می شود یعنی حدود هزار و پانصد یورو هم ارزان تر از پراید ما! برخی از کاربران آپشن ها و امکانات این خودرو را با پراید مقایسه کردند و نوشتند حتی 85 درصد از پول این خودروی بی ام دبلیو را با سود یک و نیم درصد به شما وام می دهند.

واکنش کاربران

کاربران شبکه های اجتماعی هم با قیمت 195 میلیونی پراید شوخی کردند که تعدادی از آن را 

می خوانید.

* یعنی کسی هست که این همه پول بده به پراید که داره همین جور آسانسوری بالا میره.

* من از پراید 195 میلیونی انتظار دارم خودش صبح به صبح بره نون بگیره.

* پراید تنها در یک صورت 195 میلیون می ارزه که توی داشبوردش 180 میلیون پول باشه! 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.