سه سانحه رانندگی در یک جاده در کمتر از سی دقیقه

به گزارش دنیای اقتصاد به نقل از ایرنا ، سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: سه حادثه رانندگی در آزادراه ساوه - همدان که در کمتر از ۳۰ دقیقه اتفاق افتاد، موجب مصدومیت ۱۷ نفر شد.

بهرام صیدی در مورد این حادثه، اظهار کرد: واحد ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس شهرستان ساوه عصر امروز گزارش سه مورد حادثه ترافیکی را در بازه زمانی کمتر از ۳۰ دقیقه در آزادراه ساوه - همدان دریافت کرد.

وی بیان کرد: در حادثه نخست که ساعت ۱۶ و ۵۲ دقیقه در نزدیکی مجتمع رفاهی آسمان رخ داد، برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری پراید و پژو ۲۰۶ موجب مصدومیت ۲ تن از سرنشینان شد که تیم عملیاتی اورژانس سیلجرد امداد رسانی این حادثه را انجام داد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه ادامه داد: حادثه دوم ساعت ۱۷، تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر ۲۵ آزادراه ساوه - همدان بود که برخورد خودروهای سمند، تیبا، ال ۹۰ و پراید، پنج مصدوم داشت و تیم‌های عملیاتی اورژانس غرق آباد و شهری شماره پنج ساوه پوشش پیش بیمارستانی این حادثه را برعهده گرفتند.

صیدی عنوان کرد: ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه سانحه سوم در کیلومتر ۳۰ آزادراه ساوه - همدان از برخورد خودروهای ال ۹۰، پژو ۴۰۵ و پراید رخ داد که در این حادثه ۱۰ نفر مصدوم شدند و امداد رسانی این حادثه را تیم‌های عملیاتی اورژانس کیلومتر ۸۴ آزادراه ساوه - همدان و تیم های امدادی هلال احمر قیطانیه و رنگرز انجام دادند.

وی بیان کرد: در این حوادث ۶ تیم عملیاتی و امدادی به صحنه حادثه اعزام شدند و بعد از تریاژ و انجام اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی، ۱۷ مصدوم این حوادث را برای ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل کردند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.