امام جمعه این هفته تهران انتخاب شد

 به گفته سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه طبق روال، ساعت ۱۰صبح درب‌های دانشگاه تهران به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت ۱۰ و ۴۵دقیقه آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه برنامه نمازجمعه این هفته تهران با محوریت خدمات فرهنگی هنری فرهنگسرای منتظر برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب مهدویت، ثبت‌نام رایگان کتابخانه، ایستگاه ورزش و تندرستی، اتوبوس کتاب گرد هدهد، ایستگاه خلاقیت و نقاشی، کتابخوانی با موضوع ولادت امام‌حسن‌ عسگری(ع)، ایستگاه بازی و شادی و سرگرمی کودک و نوجوان، گردش کتاب و اهدای کتاب و توزیع ماسک رایگان از خدمات فرهنگی و هنری فرهنگسرای منتظر است که در نماز جمعه این هفته تهران به نمازگزاران ارائه می‌شود.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه همچنین با اشاره به سالروز شهادت شهید حسن طهرانی مقدم افزود: در نمازجمعه این هفته تهران به منظور تجلیل از یاد و نام این شهید بزرگوار به معرفی کتاب خط مقدم و پخش مستند شهید طهرانی مقدم خواهیم پرداخت.

نوری گفت: در پایان نماز جمعه این هفته پیکر شهیده فاطمه اسدی تشیع می‌شود.

نمازجمعه این هفته با همت ستاد نمازجمعه تهران، به صورت آنلاین و زنده از "هیئت آنلاین" به صورت زنده و تصویری، همراه با پوشش جایگاه نماز و فعالیت‌های جانبی در محوطه، پوشش داده خواهد شد و همزمان، مراسم نماز جمعه این هفته تهران، از رادیو قرآن، رادیو معارف و رادیو تهران به صورت زنده پخش می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.