شورش رونالدو در منچستر

در روزهای اخیر هواداران یونایتد اغلب خواهان جدایی اوله گونار سولسشر و استخدام یک سرمربی جدید شده اند و به نظر می رسد ستاره های بزرگ رختکن نیز با آنها همسو هستند. نتایج ضعیف یونایتد باعث افزایش انتقادات از بازیکنان این تیم نیز شده و به نظر می رسد دیگر کسی در اولدترافورد خواهان ماندن این سرمربی روی نیمکت نیست.

نشریه دیلی میل امروز در گزارشی مدعی شد بازیکنان ارشد رختکن منچستریونایتد از جمله کریستیانو رونالدو و برونو فرناندز، نگرانی های خود را در مورد سوء مدیریت اوله گونار سولسشر و کادر مربیگری این سرمربی نروژی، کاهش استانداردهای سطح بازی باشگاه و البته رفتار ناعادلانه این سرمربی با بازیکنانی مانند دنی فن دبیک را ابراز کرده اند.

بدین ترتیب به نظر می رسد علیرغم برنامه اولیه باشگاه برای حفظ اوله گونار سولسشر حداقل تا پایان فصل، دوران حضور این سرمربی روی نیمکت شیاطین سرخ در اولدترافورد بالاخره در هفته های آتی به پایان خواهد رسید. این در حالیست که تا چندی قبل به نظر می رسید کریستیانو رونالدو از مدافعان سولسشر برای ماندن روی نیمکت یونایتد باشد، اما این سرمربی نروژی به قدری ضعیف نتیجه گرفته که دیگر کمتر بازیکن و هواداری به ادامه فصل و احتمال کسب موفقیت یونایتد امید دارد.

رونالدو هم دست به شورش زد

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.