راز بزرگی که درباره رونالدو فاش شد

تابستان امسال با بمب‌های نقل و انتقالاتی فراوانی همراه بود که یکی از بزرگترین آنها را می‌توان بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد دانست.

در حالی که بسیاری انتظار داشتند که رونالدو راهی منچسترسیتی شود ولی در چندین ساعت همه چیز تغییر کرد و کریس دوباره به تئاتر رویا ها بازگشت.

گری لینکر، مجری معروف برنامه Match of the Day و بازیکن اسطوره‌ای اسبق تیم ملی انگلیس در خصوص چگونگی بازگشت رونالدو صحبت کرد و مدعی شد که این فوق ستاره پرتغالی در حیاط پشتی خانه او با یونایتد قرارداد بسته است.

خانه گری لینکر در کنار خانه «اد وودوارد»، مدیر عامل باشگاه منچستریونایتد است و به نظر می‌رسد وودوارد برای اینکه کسی از این موضوع باخبر نشود، رونالدو را به خانه لینکر می‌برد.

لینکر گفت: اد وودوارد یکی از دوستان خوب من است و ما با هم همسایه هستیم. او وقتی با رونالدو می‌خواست قرارداد ببندد به حیاط خانه من آمد و در آنجا قرارداد امضا شد.

وی ادامه داد: واقعا اتفاق فوق العاده‌ای بود. وقتی وودوارد در خانه من را زد، در حال مکالمه با «ژرژ مندز» بود. امیدوار بودم که در اینجا قرارداد امضا شود که واقعا هم این اتفاق رخ داد.

لینکر ادامه داد: یک عکس خوب و فوق العاده از رونالدو در حیاط خانه گرفتم که یک روز با اجازه او شاید آن را منتشر کردم.

افشاگری خنده‌دار از امضای قرارداد رونالدو در حیاط یک خانه!/عکس

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.