وزن سنگین این نوزاد همه را حیرت زده کرد+ عکس

 آلفا این نوزاد سنگین وزن بعد از "گای‌کار" با وزن ۷.۳ کیلوگرم و "جورج کینگ" با وزن ۷.۲ کیلوگرم به دنیا آمد که سومین نوزادی است که در انگلیس، با وزن زیادی به دنیا آمده است.

شیرال میچ، مادر ۳۱ ساله این کودک، گفت:" پرسنل بیمارستان از دیدن فرزندم، که وزن زیادی داشت شوکه شدند". همچنین میچ گفت:"ما در دوران بارداری نمی‌دانستیم که کودکمان اینقدر سنگین وزن است". همچنین مدارک دوران بارداری نشان می‌دهند که وزن آلفا در هفته سی و هفتم بارداری، حدود ۵.۱ کیلوگرم بود، اما در هفته آخر بارداری مشخص شده بود، آلفا بیشتر از ۱.۵ کیلوگرم وزن اضافه کرد.

پزشکان بیمارستانی که آلفا در آنجا به دنیا آمد، احتمال می‌دهند که دلیل وزن بالای آلفا مایعات قندی هستند که آلفا در شکم مادر از آن‌ها تغذیه می‌کرد. همچنین مادر آلفا گفت: "با توجه به تشخیص دیر هنگام دیابت بارداری‌ام، پزشکان فکر می‌کنند آلفا با مایعاتی که دارای قند زیادی بوده، احاطه شده است و بنابراین مقدار زیادی از آن مایعات قندی را تغذیه کرده است".

شوکه شدن پرسنل بیمارستان با تولد نوزاد سنگین وزن

میچ، مادر آلفا، می‌گوید:  "سه فرزند دیگرش با وزن طبیعی به دنیا آمدند. در حال حاضر آلفا، این کودک سنگین وزن، در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان بستری است."

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.