وزارت دفاع بیانیه صادر کرد

متن این بیانیه بدین شرح است:

سیزدهم آبان نماد هوشیاری و آگاهی جوانان این مرز و بوم و هوشمندی و اقتدار رهبری انقلاب اسلامی در مقابل ظلم و استبداد و استکبار است که با رویدادهای متعدد در سالیان متمادی در چنین روزی و ایام الله دیگر به یک جریان عظیم ملی و سپس جهانی تبدیل شده است.

سیزدهم آبان نماد مقاومت و تسلیم نشدن در برابر ظلم و استکبار و مبارزه مستمر با آنان است که رهروان مکتب شهادت از قیام عاشورا تا امروز به آن بالیده اند.

نبرد حق و باطل یک واقعیت است و تردیدی در پیروزی جبهه حق نداریم که خداوند وعده آن را داده است. ملت ایران تحت هدایت و رهبری های مقام معظم رهبری( مدظله الوارف) از آغاز قیام تا پیروزی انقلاب اسلامی و در دوره پرافتخار استقرار نظام جمهوری اسلامی با اعتقاد راسخ در این مسیر گام برداشته و برگ های زرینی را درتاریخ کشور ثبت کرده است.

مدیران و کارکنان خدوم وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با گرامیداشت این روز الهی، با افتخار بر عزم و اراده خود در ادامه مبارزه با استکبار و خدمت به اهداف الهی و عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران تأکید کرده و همچنان در انجام رسالت خود در پشتیبانی از نیروهای مسلح و تقویت بنیه دفاعی کشور در راستای تأمین امنیت ملت بزرگ ایران از هیچ ایثار و تلاشی دریغ نخواهند کرد. به امید پیروزی نهایی حق بر باطل

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.