سرمایه‌گذاری 50 هزار میلیارد تومانی تامین اجتماعی در خراسان جنوبی؟

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، میرهاشم موسوی در جلسه شورای اداری استان خراسان جنوبی اظهار داشت: از پیش‌بینی ظرفیت 50 هزار میلیارد تومانی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی در هولدینگ معدن شستا، هر آنچه که استانداری و ظرفیت دیگر دستگاه‌ها فراهم شود؛ آماده سرمایه‌گذاری و توسعه در معادن خراسان جنوبی هستیم.

وی افزود: مجموعه سرمایه‌گذاری شستا 5 پروژه بزرگ در حوزه معادن استان خراسان جنوبی دنبال می‌کند که یکی از این 5 پروژه امروز در طبس افتتاح می‌شود.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی افزود: با افتتاح این پروژه 68 هزار تن تولید کنسانتره زغال سنگ به ظرفیت تولیدی کشور افزوده می‌شود.

موسوی یکی از دستاوردهای این پروژه را استفاده از ظرفیت داخلی عنوان کرد و افزود: در این پروژه با بهره‌گیری از نیروهای بومی و داخلی با تولید زغال سنگ شوی از خروج 17 میلیون یورو ارز از کشور ممانعت به عمل آمد و با صرف 35 هزار میلیارد تومان این پروژه به سرانجام رسیده است.

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی بالغ بر 45 میلیون نفر از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد و در سفرهای استانی رفع مشکلات و ارتقاء خدمات به این جمعیت را به صورت عملیاتی دنبال می‌کنیم.

موسوی در ادامه گفت: بر اساس اقتضائات در جلسات شورای اداری استان‌ها نسبت به رفع مشکلات اقدام و تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی همچنین در جلسه‌ای با استاندار خراسان جنوبی گفت: سه مفهوم تحول، عدالت و اعتماد را از بدو ورود به سازمان تأمین اجتماعی سرلوحه کار قرار دادیم و اعلام کردیم که می‌خواهیم با رویکرد تحولی و عدالتی کار را دنبال کنیم.

 موسوی افزود: بر این اساس نیازمند این هستیم که کارکردها و چشم اندازهای جدید داشته باشیم و برنامه‌های تحولی و حرکت‌هایمان مبتنی بر عدالت باشد. بر همین اساس استان‌های کم برخوردار را برای سفرهای استانی در اولویت قرار می‌دهیم.

وی ادامه داد: در کل کشور به دنبال تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره و برزمین مانده هستیم و تلاش می‌کنیم با این اقدامات در جهت احیای اعتماد مردم فعالیت کنیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.