قدردانی از صدا و سیما برای انعکاس اخبار انتصاب داماد زاکانی

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گام بلند رسانه ملی در راستای انعکاس صدا و دغدغه جمهور مردم و فاصله گرفتن از اینکه صرفا صدای احزاب، اقشار و افراد خاص باشد، روند قابل تقدیری است.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر جبلی

ریاست محترم سازمان صداوسیما

باسلام و احترام،

با عنایت به تهیه و پخش گزارش‌های دقیق و مستدل توسط همکاران جنابعالی که در روزهای اخیر نیز مورد استقبال فعالان عرصه رسانه و هموطنان عزیز قرار گرفت، ضمن قدردانی از معاونت سیاسی، خبرنگاران تیزبین و متولیان بخش‌های خبری، از رویکرد جدید رسانه‌ای جنابعالی که ابعاد نظارتی رسانه را ارتقا داده و فرهنگ عدالت و قسط را نهادینه می‍‌ کند و صدای مردم و انتقاد سازنده را برجسته می‌سازد و می‌تواند به بهبود روندها و صریح‌گویی برای احقاق حقوق ملت کمک نماید، صمیمانه قدردانی می‌نمایم.

گام بلند آن رسانه در راستای انعکاس صدا و دغدغه جمهور مردم و فاصله گرفتن از اینکه صرفا صدای احزاب، اقشار و افراد خاص باشد، روند قابل تقدیری است که استقبال هموطنان و همه دلسوزان را در پی داشته و همگان خواستار ادامه‌دار بودن این روند مطلوب هستند.

رجاء واثق دارم ادامه و تقویت رویکرد اتخاذ شده، باعث مردمی‌تر شدن و کاهش فاصله بین آن رسانه و برخی از اقشار و هموطنان ( که در سال‌های اخیر از  رسانه ملی فاصله گرفته بودند)، خواهد شد.

از درگاه خداوند متعال مزید توفیقات جنابعالی و همکاران محترمتان را مسالت می‌نمایم.»

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.