خط و نشان سردار کوثری علیه تهدیدات اسرائیل

در ۲۴ ساعت اخیر، خروجی برخی رسانه های خبری در دنیا، تهدیدهای تعدادی از مقامات رژیم صهیونیستی علیه ایران را منتشر کرده اند. تهدیدهای جنگ طلبانه ای که مقامات رسمی هنوز نسبت به آنها واکنشی رسمی نشان نداده اند.

در همین رابطه، سردار اسماعیل کوثری معتقد است رژیم صهیونیستی دشمن است و با دشمنی تلاش می کند مسائل خود را حل کند؛ حرف زیاد می زند اما حرف هایش نه پشتوانه دارد نه ارزش آنچنانی، البته ما نیز هر جا تحرکی داشته باشد آن را زیر نظر داریم و رهایش نخواهیم کرد. 

سردار محمد اسماعیل کوثری در گفت و گو با خبرنگار جماران، درباره ادعاهای جنگ طلبانه اخیر برخی مقامات رژیم صهیونیستی علیه ایران، گفت: همه می توانند چنین ادعاهایی مطرح کنند ولی باید دید که چقدر دارای پشتوانه است. رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی ۴۲ سال است که میل به تهاجم به خاک کشورمان را داشته اند اما هر خواستنی عملی نمی شود.

وی افزود: امروز ما به رژیم صهیونیستی به عنوان یک دشمن نگاه می کنیم. هم امام به درستی فرمودند که رژیم صهیونیستی نامشروع است هم مقام معظم رهبری چندین سال پیش فرمودند که این رژیم ۲۵ سال دیگر وجود خارجی ندارد. لذا این سیاست کلان نظام از ابتدای انقلاب تا به امروز بوده است. پس این رژیم وحشی باید از بین رود. 

رژیم صهیونیستی حتی نتوانسته حریف غزه و یا حزب الله لبنان شود

او با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس و کودک کش باید از بین رود، ادامه داد: رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از غرق شدن دست و پا می زند و نفرات خود را به این سو و آن سو می فرستند. یک زمان هم رو به تهدید می آورد برای اینکه ابراز وجود کند. در حالی که این رژیم حتی نتوانسته حریف غزه و یا حزب الله لبنان شود.

سردار کوثری گفت: رژیم صهیونیستی دشمن است و با دشمنی تلاش می کند مسائل خود را حل کند. حرف زیاد می زند اما حرف هایش نه پشتوانه دارد نه ارزش آنچنانی، البته ما نیز هر جا تحرکی داشته باشد آن را زیر نظر داریم و رهایش نخواهیم کرد. از کوچکترین اقدام آنها باخبریم و از رصدشان ابایی نداریم.

پاسخ ایران نه از یک نقطه که از نقاط مختلف خواهد بود

وی در پایان گفت: پاسخ ایران به تعرض احتمالی رژیم صهیونیستی کوبنده و قاطع خواهد بود و مقامات جنایتکار آن رژیم بدانند که پاسخ ایران نه از یک نقطه که از نقاط مختلف خواهد بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.