انتصاب رئیس صندوق رفاه دانشجویان

از سوی وزیر علوم،‌ تحقیقات و فناوری، رییس صندوق رفاه دانشجویی معرفی شد.

بنابر اعلام اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر «مسعود گنجی» را به عنوان «رئیس صندوق رفاه دانشجویان» منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است؛ "نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در آموزش عالی و بر اساس پیشنهاد معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان و به استناد تبصره ۲ ماده ۴ قانون صندوق رفاه دانشجویان و بر مبنای مصوبه هیئت امنای آن، به موجب این حکم به سمت «رئیس صندوق رفاه دانشجویان» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با روحیه جهادی و پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و راهبردهای دولت مردمی در جذب و توزیع بهینۀ منابع در راستای تحقق اهداف اسناد بالادستی نظام، به ویژه «بیانیۀ گام دوم انقلاب اسلامی» و راهبردهای طرح شده در «سند دانشگاه اسلامی» با به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها و همکاری و هم‌افزایی کارشناسان و جلب مشارکت دانشگاهیان و دستگاه‌های پشتیبان برای ارائۀ تسهیلات و خدمات شایسته به دانشجویان گرامی و ارتقای رفاه آنان با رویکرد «عدالت محوری» و توجه ویژه به اقشار ضعیف، موفق و پیروز باشید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم."

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های «دکتر ناصر مطیعی» در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

پروفسور گنجی (زاده اردبیل _ ۱۳۴۲) دارای دکترای تخصصی آمار و ریاضی استاد گروه آمار و کاربردهای دانشگاه محقق اردبیلی، پیش از این معاون دانشجویی و فرهنگی، آموزشی و پژوهشی و ریاست دانشگاه محقق اردبیلی و همچنین ریاست دانشگاه پیام نور استان اردبیل را بر عهده داشته است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.