یک وزیر دیگر احمدی نژاد هم پُست گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت در این جلسه، اعضای دولت پس از بررسی برنامه ها و سوابق اجرایی و مدیریتی استانداران پیشنهادی وزارت کشور، آقایان علیرضا قاسمی فرزاد، اسدالله عباسی و علی محمد زنگانه را به ترتیب به عنوان استانداران همدان، گیلان و گلستان تعیین کردند.

آقای علیرضا قاسمی فرزاد متولد ۱۳۴۵ در شهر همدان و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مطالعات منطقه ای است.

وی در سالیان گذشته دارای سوابق اجرایی متعددی همچون فرماندار شهرستان دماوند، مشاور رئیس سازمان و مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان، فرماندار شهرستان پاکدشت و مدیرکل امور توسعه ای منطقه ای استانداری تهران بوده است.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان

آقای اسدالله عباسی متولد ۱۳۴۰ و دارای دکتری تخصصی (P.H.D) در رشته تعلیم و تربیت و برنامه ریزی، کارشناسی ارشد فلسفه تعلیم و تربیت و کارشناسی علوم تربیتی است.

وی پیش از این به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاون توسعه و مدیریت منابع این وزارتخانه، نماینده مجلس شورای اسلامی دوره های هفتم، هشتم و دهم و عضو هیئت رئیسه مجلس دور دهم و نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی فعالیت داشته است.

علی محمد زنگانه، استاندار گلستان

آقای علی محمد زنگانه متولد ۱۳۵۰ و دارای مدرک دکتری پزشکی و کارشناسی ارشد دوره عالی مدیریت بهداشت عمومی (mph) از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتری PHD مدیریت از دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی تهران است.

از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مشاور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه (از سال ۱۳۹۱ تاکنون)

مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (۱۳۹۸)

عضو ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و رئیس کارگروه مشارکت های بین بخشی و پویش های مردمی ستاد (۱۳۹۸)

قائم مقام رئیس سازمان بهزیستی کشور و معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی این سازمان (۱۳۸۹)

دبیر ستاد کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی قوه قضائیه (از سال ۱۳۹۵ تاکنون)

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.