موضوعات جلسه کمیسیون امنیت ملی با سران سه قوه

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت که کمیسیون امنیت ملی در آینده نزدیک با سران سه قوه جلسه خواهد داشت.

«محمود عباس زاده مشکینی»، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در  رابطه با "محوریت جلسه  این کمیسیون با دبیر شورای عالی امنیت ملی" گفت:  موضوعاتی که در جلسه مشترک با اقای شمخانی مطرح می شود عموما موضوعات مرتبط با موارد امنیت ملی و سیاست خارجی است، احتمالا مسائل افغانستان، قفقاز و مباحث مربوط به تحرکات برخی از کشورهای بیگانه و فرا منطقه ای در اطراف جمهوری اسلامی ایران در این جلسه مورد بحث باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا در این جلسه در رابطه با ایجاد تغییرات در طرح اقدام راهبردی و مذاکرات ایران و عربستان هم بحث می شود، بیان کرد:  بله در رابطه با این طرح و مسائل مربوط به برجام و آخرین پیغام های اروپایی ها در این جلسه، گفت و گو خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون  امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح کرد: ان شاالله تمام موضوعات مرتبط با امنیت ملی، به ترتیب اولویت و تناسب وقت در این جلسه مطرح خواهد شد و نحوه تعامل کمیسیون امنیت ملی، مجلس و شورای عالی امنیت ملی هم در این جلسه مطرح می شود، همچنین چگونگی تعاملات هدفدار بین کمیسیون و شورایعالی هم مورد بحث قرار می گیرد. 

 او گفت:  به تناسب اقتضائات زمانی با همه مسئولینی که به نوعی با مسائل امنیت ملی مرتبط هستند این جلسات برگزار می شود. کمیسیون امنیت ملی هرگاه اراده کرده و از کسی دعوت کرده غالبا از دعوت های او استقبال شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.