دیدار وزیر کشور با نماینده ولی‌فقیه در لرستان

صبح امروز دوشنبه احمد وحیدی وزیر کشور با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در لرستان با حجت الاسلام سید احمد شاهرخی دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در این دیدار در سخنانی با اشاره به اینکه لرستان ۶۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است، اظهار داشت: هیئت دولت بایستی به لرستان نگاه ویژه ای داشته باشند و در انتخاب استانداری ویژه برای این استان دریغ نکنند.

حجت الاسلام شاهرخی به ظرفیت‌های مختلف لرستان در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، گردشگری و … اشاره کرد و گفت: باوجود ثروت‌های فراوان خدادادی از قافله توسعه عقب مانده ایم و نرخ بیکاری بالا در لرستان مشکلات اجتماعی فراوانی را به وجود آورده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد همچنین خواستار راه‌اندازی مجدد کارخانه‌های تعطیل شده، تکمیل سدها، تخصیص خسارات ناشی از سیل فروردین ۱۳۹۸ و تخصیص ردیف بودجه مستقل و کافی برای لرستان شد.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر لزوم طراحی برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت برای پیشرفت و توسعه لرستان افزود: در حالی که با ۱۰۰ میلیارد تومان می‌شد سدهای لرستان را تکمیل کرد و جلو خسارت ۱۲ هزار میلیارد تومانی سیل دو سال پیش در لرستان را گرفت اما کوتاهی وزارت نیرو باعث شد تا مسئولان لرستان مجبور باشند چندین سال تلاش کند تا استان به وضعیت قبل از سیل فروردین ۹۸ برگردد.

براساس این گزارش، احمد وحیدی وزیر کشور نیز در این دیدار در خصوص رفع مشکلات لرستان قول مساعد داد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.