مشکلات «شاد» را چند روز تحمل کنید!

رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش با بیان اینکه نرم‌افزار «شاد» مشکلی ندارد، گفت: در زمینه ورود دانش‌آموزان به کلاس درس، اکثر محصلان مشکلی ندارند اما آن تعدادی که هنوز مشکل دارند، به دلیل ثبت اطلاعات از سیدا به «شاد» است که تا دو، سه روز آینده، حل می‌شود.

به‌رغم اینکه امکان به‌روزرسانی شبکه «شاد» در روز پنج‌شنبه اول مهر در این شبکه ایجاد شد، اما در سوم مهر، تعدادی از دانش‌آموزان با مشکل ورود به کلاس‌های درس مواجه شدند. 

علی باقرزاده رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش درباره گلایه برخی دانش‌آموزان درباره ورود به کلاس‌ها در «شاد»، اظهار کرد: این مشکلی که برخی دانش‌آموزان دارند، به  نرم‌افزار «شاد» بر نمی‌گردد. 

وی ادامه داد: اطلاعات دانش‌آموزان باید توسط مدیر مدرسه در سیدا ثبت شود و کلاس درس به دانش‌آموزان تخصیص یابد.

باقرزاده با بیان اینکه مشکل ورود به کلاس در برخی مدارس پرجمعیت وجود دارد که دانش‌آموزان را بین کلاس‌های‌شان تقسیم نکردند، گفت: به عنوان مثال در مدرسه‌ای دو دبیر شیمی است و باید بدانیم کدام دانش‌آموز با کدام دبیر شیمی کلاس دارد.

وی تصریح کرد: در صبح سوم مهر اطلاعات ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار دانش آموزان رسیده بود و عصر هم اطلاعات ۲ میلیون آماده شد و در سامانه ثبت شد.

رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش تأکید کرد: نرم‌افزار «شاد» مشکلی ندارد و در زمینه ورود دانش‌آموزان به کلاس درس، اکثر محصلان مشکلی ندارند اما آن تعدادی که هنوز مشکل دارند، به دلیل ثبت اطلاعات از سیدا به «شاد» است که تا دو، سه روز آینده، حل می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.