بازداشت پنج متهم در پرونده واکسن‌های تقلبی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به رسیدگی در سریعترین زمان ممکن به پرونده واکسن‌های تقلبی گفت: در این پرونده پنج نفر بازداشت شدند و در کمتر از ۱۰ روز تکمیل و برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان ارسال شده است.

حسن مددی در نشست ارزیابی و تحلیل نظام‌مند آمار عملکرد دادگستری‌های سراسر کشور با اشاره به برنامه دادستانی برای افزایش بازدید از ندامتگاه‌ها گفت: دستور ویژه به زندان‌های استان داده شده تا برنامه مدون را برای ملاقات زندانیان با قضات تهیه کنند.

مددی با اشاره به ایجاد واحد تشکیل پرونده شخصیت، بیان کرد: دادستانی این آمادگی را دارد با توجه به استقرار مددکار و روانشناس در این واحد به کلیه حوزه های قضایی که در این زمینه نیازمند تشکیل پرونده هستند کمک کند و ظرفیت های خود را در اختیار آن ها قرار دهد.

وی گفت: در ماه گذشته چندین مورد پرونده قضایی مهم در کرج تشکیل شد که مهمترین آن ها بازداشت زورگیران خشن اتوبان تهران- قزوین بود که در کمترین زمان با تکمیل تحقیقات با اتهام محاربه به دادگاه انقلاب ارجاع شد.

بازداشت پنج متهم در پرونده واکسن‌های تقلبی

دادستان عمومی و انقلاب کرج رسیدگی در سریعترین زمان ممکن به پرونده واکسن‌های تقلبی را دیگر اقدام مجموعه خود در ماه گذشته بیان کرد و افزود: در این پرونده پنج نفر بازداشت شدند و تحقیقات با توجه به تاکیدات رئیس محترم قوه قضائیه و معاون ایشان و رئیس کل محترم دادگستری استان در کمتر از ۱۰ روز تکمیل  و برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان ارسال شده است.

وی با اشاره به شناسایی و بازداشت اعضای باند سرقت از طلافروشی خیابان بهشتی کرج ادامه داد: در این رابطه نیز۱۰ نفر بازداشت شدند که سه نفر عامل اصلی و هفت نفر مرتبط بودند؛ این اتفاق در سریعترین زمان ممکن و با تلاش دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در استان‌های البرز و یکی از استان‌های غربی کشور رقم خورد که با تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارجاع خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.