پناهیان: چرا ما اینجوری نیستیم، چرا کامنت نمی گذارید؟

فیلمی از حجت الاسلام علیرضا پناهیان، در فضای مجازی منتشر شده است که از افرادی که در فضای مجازی فعالیت ندارند، انتقاد می کند. 

حجت الاسلام علیرضا پناهیان، در این فیلم می گوید:

نقطه قوت تبلیعات دشمن این است که با هم هماهنگ هستند. ضعف ما این است که با هم هماهنگ نیستیم. این هماهنگی برای جبهه‌ی حق در تبلیغات از اوجب واجبات است. به یاد دارم تیکه کلام حضرت امام(ره) این بود که وحدت کلمه( خنده). 

هرکی در جبهه ماست، ساز خودش را می‌زند. حال یا هماهنگ‌کننده نیست، نمیدونم... شاید هم میدونم نمی‌خواهم به آن بپردازم. ناهماهنگی ما خیلی مهم است. من می‌دانم فرد مذهبی معتقد به انقلاب داریم، در صفحات مجازی عضو نیست که برود حداقل صفحات خوب را فالو کند، لایک کند، احساس وظیفه نمی‌کند که برود یک کامنت برای یک صفحه خوب بگذارد که تنها نماند. گاهی یک صفحه‌ای را نگاه می‌کنم که می‌گویم این فرد چقدر غریب است، در حالی که من می‌دانم میلیون‌ها نفر علاقه‌مند دارد. اگر دشمن او را بکشد، میلیون‌ها نفر گریه می‌کنند. پس این افراد چرا در مجازی نیستند؟ چرا کامنت نمی‌گذارند؟ چرا حرف نمی‌زنند؟ 

آقا مگه ما بیکار هستیم؟ بله، چون به این کارها اهمیت نمی‌دهید. بیکار نیستید، اهمیت نمی‌دهید. گاهی هم به جای تعقیبات نماز باید یک صفحه‌ای را باز کنید، صفحات انقلابی را لایک کرده و فالو کنید، پست‌ها را فورواد کند. چرا ما اینجوری نیستیم؟

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.