رییس جمهور به کارکنان بهشت زهرا چه گفت؟

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در این دیدار صمیمی با قدردانی از تلاش و کوشش کارکنان مجتمع عروجیان در خدمت رسانی به مردم داغدیده، اظهار کرد: کار سختی که شما انجام می دهید مانند جهاد فی سبیل الله است که به مردان و زنان مصمم و فداکار نیاز دارد و هر کسی حاضر به انجام یک چنین کار جهادی نیست.

رئیس جمهور با بیان اینکه کاری که در مجتمع عروجیان انجام می شود این روزها با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیار پرخطر است، اظهار داشت: شما در این شرایط سخت فداکاری می کنید تا امور مردم به تاخیر نیفتد و این کاری بسیار ارزشمند است که جای قدردانی دارد.

رئیسی با اشاره به اینکه یکی از تسکین ها به خانواده های مصیبت دیده و داغدار این است که احساس کنند کسی با آنها همراه است، گفت: کسانی که از ابتدا به خانواده عزادار کمک می کنند شما هستید و این همراهی اجر معنوی بسیار زیادی دارد.

رئیسی در این بازدید با اهدای گل به کارکنان مجتمع عروجیان بهشت زهرا (س) روز کارمند را به آنان تبریک گفت و اظهار داشت: امروز در تقویم کشور روز کارمند است و من به عنوان خدمتگزار باید به کارکنان دولت و شما کارکنان فداکار و جهادی، خسته نباشید بگویم.

رئیس جمهور به کارکنان بهشت زهرا: کار شما در روزهای شیوع کرونا بسیار پرخطر است /خسته نباشید می گویم

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.