آخرین خبر از شهره لرستانی پس از ابتلا به کرونا

شهره لرستانی درباره وضعیت جسمانی خود گفت: در بیمارستان ۸ روزی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بودم که پس از بهبود حالم و با نظر پزشکان به خانه آمدم و ۱۰ روز در خانه و در قرنطینه بودم. اما به تازگی بود که دوباره همان علائم کرونای دلتا در من بروز کرده بود و عصر روز گذشته به بیمارستان رفتم و از ریه‌ام اسکن گرفتم و پزشکم در جواب گفت که ریه‌ام پاک شده و در وضعیت خوبی است و دیگری خطری من را تهدید نمی‌کند.

این بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما با اشاره به بیماری‌های زمینه‌ای خود بیان کرد: آن زمان که در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان آتیه بودم فشار، قند خون و ضربان قلبم کنترل شده بود و در این ۱۰ روز که در خانه بودم هم با دستگاه‌های خانگی چک می‎کردم و مشکل جدی نداشتم و خدا را شکر جواب اسکن ریه‌ام نیز مثبت بود.

شهره لرستانی خاطرنشان کرد: در این مدتی که در خانه بودم به دلیل اینکه تنها زندگی می‌کنم، بستگانم غذا می‌فرستادند و خرید لوازم ضروری را هم تلفنی انجام می‌دادم و در قرنطینه کامل بودم و با کسی نشست و برخاست و دیداری نداشتم. البته روز گذشته پزشک متخصص به من گفت که باید ۱۰ روز دیگر نیز در قرنطینه بمانم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.