وزیر پیشنهادی صمت را بیشتر بشناسید

سید رضا فاطمی امین سال ۱۳۵۳ در شاهرود متولد شد؛ وی دارای مدرک مدیریت راهبردی دانش از دانشگاه عالی دفاع ملی است. فاطمی امین در سن ۲۳ سالگی و از سال ۷۵ به جمع مدیران کشور اضافه شد و مدیرعامل مؤسسه نورالثقلین شد.

از سوابق اجرایی او می‌توان به معاونت وزیر صمت، ریاست ستاد تحول صنایع و معادن و مشاور و مدیریت سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های آستان قدس رضوی اشاره کرد و مسئولیت اخیر وی قائم مقامی آستان قدس رضوی است که توسط آیت الله ئیسی به این سمت منصوب و جایگزین بختیاری شد.

وی مدرک کارشناسی مهندسی الکترونیک خود را از دانشگاه فردوسی مشهد اخذ کرده است و مدرک کارشناسی ارشد خودر را نیز در رشته مهندسی سیستم‌های اقتصادی اجتماعی از دانشگاه علم و صنعت ایران گرفته است و همچنین دانشجوی دکترای مدیریت راهبردی دانش در دانشگاه عالی دفاع ملی است.

سیدرضا فاطمی امین مدیرعامل سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی بود که اکنون به عنوان به عنوان قائم مقام کار خود را ادامه می‌دهد. وی پست‌های ریاستی و اجرایی بسیار زیادی در کارنامه فعالیت‌هایش دارد که می‌توان به مهمترین آن‌ها مدیرعامل مؤسسه نورالثقلین همچنین مجری پروژه شهر سالم مشهد و رئیس ستاد تحول صنایع و معادن اشاره داشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.