حمله تروریست‌ها به خودروی ارتش سوریه

به نوشته وبگاه عنب بلدی، تروریست‌ها در جاده «السویداء» به «ازرع» در شرق درعا که در کمین این خودرو بودند به شدت به سمت آن تیراندازی کردند.

در مقابل نیز تیپ ۱۱۲ و ۱۳ ارتش سوریه در پاسخ این حمله، منطقه تحت کنترل تروریست‌ها را با توپخانه گلوله‌باران کرد. دو روستای «ناحته» و «ملیحه العطش» عمده مراکز تجمع تروریست‌ها در این منطقه به شمار می‌رود که در پی اتفاقات امروز، ساکنان مجبور به ترک خانه‌هایشان شده‌اند.

حمله به خودروی ارتش سوریه یک هفته پس از آن انجام می‌شود که تروریست‌های استان درعا و ارتش سوریه با میانجیگری مرکز آشتی روسیه (وابسته به وزارت دفاع روسیه) توافق آتش‌بس امضاء کرده بودند.

«وادیم کوریت» نائب‌رئیس این نهاد روسی شنبه گذشته گفته بود که به لطف تلاش نیروهای مسلح سوریه، ثبات در منطقه برقرار شده است. اما وزارت خارجه آمریکا جمعه گذشته نسبت به پاکسازی استان درعا از تروریست‌ها ابراز نگرانی کرده و خواستار کاهش درگیری‌ها شده بود.

اواخر تیرماه نیز «وادیم کولیت» هشدار داده بود که طبق گزارش‌هایی که در اختیار مرکز روسی آشتی قرار گرفته است، شبکه‌های تروریستی خفته‌ در شهرک‌های دیل، طفس، نافا، جاسم و الصنمین در استان درعا در حال جذب نیرو برای انجام اقدامات خرابکارانه هستند.

تنش دوباره در «درعا»؛ حمله تروریست‌ها به خودروی ارتش سوریه

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.