وعده وزیر اقتصاد برای بازار ارز

مدیرعامل شرکت ملی نفت در سال 1381 از اجرای 22 میلیارد دلار پروژه نفتی به روش بیع متقابل خبر داده است و در سال 91 نیز وزیر اقتصاد از کاهش اثر پذیری بازار ارز بر اقتصاد ایران سخن گفته است.

هشتم مرداد ۱۳۵۱

هند خواهان مس ایران است

به جای آجیل امروز پتروشیمی و آلومینیوم به هند صادر می‌شود.

آقای «رام ساته» سفیر هندوستان در ایران که برای مطالعه بیشتر اوضاع اقتصادی، فرهنگی و صنعتی کشور سفر خود را به شهرهای ایران از آذربایجان آغاز نموده در تبریز از کارخانجات ماشین‌سازی، بلبرینگ‌سازی، فرش‌بافی، موزه، دانشگاه و چند واحد صنعتی دیگر بازدید کرد.

ایران روزبه‌روز توسعه می‌یابد و نیاز مبرم به کالاهای مدرن مثل موتورها و ماشین‌های حفاری دارد که خوشبختانه این کالاها را از هندوستان خریداری می‌کند.

رام ساته ادامه داد: ایران هم‌اکنون کالاهای پتروشیمی، گوگرد، آلومینیوم، تیزاب سلطانی به کشور هندوستان صادر می‌کند که با توسعه روابط بین این دو کشور اخیرا تصمیم گرفته شد، انواع محصولات معدنی مثل مس و سرب را از ایران بخریم.

هشتم مرداد ۱۳۷۱

۲.۸ میلیون شماره تلفن تا پایان سال واگذار می‌شود

۲ میلیون و ۸۰۰ هزار شماره تلفن طی امسال و سال ۷۲ به متقاضیان در سطح کشور واگذار می‌شود:

مهندس محسن‌زاده، رئیس دفتر گروه‌های مطالعاتی و ارتباطات شرکت مخابرات ایران گفت: تا پایان برنامه اول پنج ساله دولت تعداد تلفن‌های واگذاری به مردم کشور به مرز ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار شماره خواهد رسید که این رقم در برنامه دوم پنج ساله اقتصادی تا ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار شماره پیش‌بینی شده است.

محسن‌زاده ادامه داد: مرکز تحقیقات مخابرات کشور با ساخت ۳ نوع سوئیچ دیجیتال اخیرا این سوئیچ‌ها را به تولید انبوه رسانده است.

متن کامل این گزارش را با تیتر «وعده وزیر اقتصاد برای بازار ارز/ اجرای 22 میلیارد دلار پروژه نفتی به روش بیع متقابل»‌ در اقتصادنیوز بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.