تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

این تذکرات کتبی در جلسه علنی امروز مجلس توسط علی کریمی فیروزجایی به شرح زیر قرائت شد: 

دهمرده به رییس جمهور: چرا علیرغم تذکرات فراوان در رابطه با ریزگردهای سیستان اقدامی صورت نمی گیرد؟ به رییس جمهور: چرا در رابطه با انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان اقدام جدی صورت نمی گیرد، به وزیر نیرو: چرا در رابطه با آب شرب مردم اقدام جدی صورت نمی گیرد؛ چرا در رابطه با قطعی آب و برق اقدام جدی صورت نمی گیرد؟

کیومرث سرمدی به همراه ۳۰ نفر از نمایندگان به وزیر کشاورزی: حمایت از کشاورزان و باغداران خسارت دیده از سرمازدگی در شهرستان اسدآباد.

کیومرث سرمدی به همراه ۲۷ نفر نمایندگان به وزیر نیرو: ضرورت حل مشکل کم آبی و فرسودگی شبکه آب رسانی روستاهای شهرستان اسدآباد.

سیدسلمان ذاکر به وزیر کار: برنامه ریزی برای پیشگیری از اعتیاد جوانان و ضرورت رسیدگی به پایین آمدن سن اعتیاد به دانش آموزان مقطع متوسطه، حمایت از کمپ های ترک اعتیاد و ضرورت پرداخت یارانه های این مؤسسات، لزوم حل مشکلات بیمه ای کارکنان مراکز اقامتی و درمانی اعتیاد.

جعفر راستی به همراه ۵۳ نفر از نمایندگان به وزیر کشاورزی: لزوم تسریع در جبران خسارت کشاورزان.

جعفر قادری به همراه ۶۸ نفر از نمایندگان به وزیر صنعت: ضرورت ساماندهی بازار سیمان و حل مشکل مردم.

علی علیزاده برمی نماینده دامغان به همراه ۴۱ نفر از نمایندگان به رییس جمهور و وزرای اطلاعات، کشاورزی، صمت و کشور: لزوم تسریع در رسیدگی به مشکلات دامداران.

علی علیزاده برمی به همراه ۴۲ نفر از نمایندگان به رییس جمهور و وزیر صمت: ضرورت رفع موانع تولید واحدهای تولیدی.

رسول فرخی میکال  به همراه ۴۴ نفر از نمایندگان به رییس جمهور: ضرورت تشکیل کارگروه تخصصی جهت پیشگیری از افزایش قیمت کالاها در پایان سال.

متینیان به وزیر نفت: چرا شرکت ملی نفت هیچ اقدامی جهت ساخت بیمارستان یا درمانگاه تخصصی در شهرستان های رامهرمز و رامشیر با وجود قرار گرفتن میدان نفتی مارون در این منطقه انجام نداده است؟

 حسن رییسی به وزیر کشور: ضرورت اجتناب نیروی انتظامی از تعقیب و گریز خودروها در مناطق مسکونی و معابر پر تردد.

 فاطمه محمدبیگی  به همراه ۵۷ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: لزوم پاسخگویی در خصوص نقص عملکرد این وزارتخانه در اجرای سیاست های کلی جمعیت و موضع گیری برخلاف سیاست ها در عزل و نصب مشاوران.

عنابستانی به همراه ۳۶ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: رسیدگی به اخراج تعداد زیادی از نیروهای بیمه سلامت در سراسر کشور به بهانه حذف دفترچه های درمانی.

 حسین زاده بحرینی به وزیر بهداشت: ضرورت لغو آزمون ارتقاء و گواهینامه پزشکی و واگذاری این امر به دانشگاه های علوم پزشکی.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.