اطفای حریق بوستان جنگلی لتمان کن توسط وزارت دفاع

 خلبان مهدی نوری آل آقا رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق هوایی وزارت دفاع از اطفای حریق هوایی بوستان جنگلی لتمان کن در تهران خبر داد.

وی افزود: پس از اعلام خبر آتش سوزی بوستان جنگلی لتمان، بلا فاصله بالگرد مجهز به سبد ۴ تنی اطفا حریق نیروی هوافضای سپاه به منطقه اعزام و با انجام عملیات آبریزی در چندین نوبت موفق به اطفای حریق کامل بوستان جنگلی لتمان شد.

خلبان نوری آل آقا اقدام سریع حریق هوایی بوستان جنگلی کن را گامی جدید در حوضه خدمات شهری و خدمت به هم میهنان عزیز پایتخت اسلامی ایران عنوان کرد.

خلبان محمد مهدی نوری آل آقا با تشریح علت این آتش سوزی گفت: در اثر بی توجهی برخی از شهروندان که به توصیه‌های ایمنی بی توجه بودند، قسمتی از بوستان جنگلی لتمان کن دچار حادثه حریق شد و با توجه به وزش باد شدید در محل حادثه و تراکم بالای گونه‌های گیاهی آتش گسترش یافت که در نهایت با حضور به موقع همکاران آتش نشانی تهران بزرگ و حضور بالگرد اطفا حریق مرکز اطفا حریق هوایی وزارت دفاع اطفا به صورت کامل انجام شد.

وی این اقدام را پیرو توافقنامه وزارت دفاع و شهرداری تهران و اعلام درخواست آتش نشانی تهران از مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق هوایی وزارت دفاع عنوان کرد.

وی افزود: هماهنگی‌های سازمانی جهت بحران در شهر تهران می‌تواند علاوه بر اینکه سبب تسهیل در ارتباطات بین سازمانی شود، هدایت پذیری عملیاتی در پاسخگویی به درخواست‌های بحران و حریق را با کیفیت بالاتر به انجام برساند و فرماندهی در حادثه را در میدان عملیات موفق تر نماید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.