سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اشاره به جلوگیری پلیس از یک حادثه جبران‌ناپذیر در غرب تهران اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی ساعت ۲۳ شب گذشته (۲۵ تیر) واحدهای عملیاتی پلیس در مناطق تهران فعال بودند که گشت انتظامی کلانتری ۱۷۹ خلیج‌فارس به یک مرد حامل گونی سفید رنگ در محدوده بزرگراه فتح مشکوک شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: واحد گشت کلانتری ۱۷۹ خلیج‌فارس پس از متوقف کردن این فرد و تفتیش محتویات گونی متوجه شدند، متهم تعداد ۵۰ قطعه پیچ مربوط به ریل  راه‌آهن آذربایجان را سرقت کرده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله عوامل گشت کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس با هماهنگی عوامل پلیس راه‌آهن تهران از یک حادثه بزرگ و جبران‌ناپذیر جلوگیری و از عبور قطار بر روی ریل ناایمن جلوگیری کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری، تیم تعمیر و نگهداری خطوط راه‌آهن اقدام به تعمیر و بازسازی خط ریل آذربایجان کردند و قطار با سرعت کم از روی ریل عبور کرد.

موقوفه‌ای متذکر شد: در حال حاضر تیم پلیس و همکاران راه‌آهن در تلاش هستند تا خط راه‌آهن آذربایجان را به حالت اولیه برگردانند تا قطارها بتوانند طبق روال عادی حرکت داشته باشند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.