آملی لاریجانی با رئیس قوه قضائیه دیدار کرد

به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضائیه، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس اسبق قوه قضائیه پیش از ظهر امروز چهارشنبه (شانزدهم تیر ماه)، با حضور در دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، با وی دیدار کرد.

آیت‌الله آملی لاریجانی در این دیدار با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای از سوی رهبر معظم انقلاب، نسبت به انتخاب فردی از درون قوه قضائیه برای اداره این دستگاه ابراز خرسندی کرد.

وی با اشاره به تجارب مدیریتی رئیس جدید قوه قضائیه در عرصه فعالیت‌های قضایی، تاکید کرد: شما با توجه به سوابق مدیریتی و قضائی، در جریان اجرای بسیاری از اقدامات و تحولات این مجموعه بوده‌اید و امیدواریم در این مسئولیت خطیر موفق باشید.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین از آمادگی این مجموعه برای کمک به رئیس جدید قوه قضائیه در پیشبرد ماموریت‌های خطیر و جهت رسیدگی به امور مردم و حل مشکلات آنها خبر داد.

رئیس قوه قضائیه نیز با قدردانی از اظهار لطف رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز امیدواری کرد تداوم طرح‌های تحولی در دستگاه قضا موجب تعالی روزافزون نظام قضایی و گسترش عدالت و تسهیل خدمت رسانی به مردم شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تاکید کرد: قطعاً همدلی و همراهی همه بخش‌ها، در پیشبرد هر چه بهتر اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و حل مشکلات مردم موثر خواهد بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.