سید حسن نصرالله: کل جنایاتی که اسرائیل مرتکب می‌شود جنایات آمریکاست

المنار گزارش داد، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در ابتدای سخنرانی خود با موضوع تجدید گفتمان رسانه‌ای و مدیریت تقابل اظهار کرد: باید تقابل رسانه‌ای همانند مقابله نظامی توسعه یابد. فتنه سیاه یکی از اهدافش این بود که اگر پیروزی مقاومت نبود، فلسطین فراموش شود.

او اضافه کرد: در مقابله با اشغالگران اسرائیلی و سلطه جویی آمریکا نباید این مقابله را تفکیک کرد. سلطه جویی آمریکا کل امکانات منطقه را به نفع دشمن اسرائیلی چرخانده است. رژیم صهیونیستی موجودیت، برتری جویی و تکبر خود را مدیون یاری و حمایت آمریکاست. ما مقابل سلطه جویی آمریکا و اشغالگری‌اش در عراق و حملاتش علیه حشد شعبی و اشغالگری آن در شرق فرات در شرق سوریه هستیم.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: تسلط و سلطه جویی آمریکا باعث شده مردم ما قدرت تصمیم گیری برای آینده خود را از دست بدهند. کل جنایاتی که اسرائیل مرتکب می‌شود جنایات آمریکاست.

او اظهار کرد: سلطه جویی آمریکا گاهی به اشغالگری مستقیم منجر می‌شود نظیر چیزی که در افغانستان رخ داد که الان نیز در حال خارج شدن هستند. همین‌طور عراق که هنوز هم نیرو در این کشور دارند و اقدامات آنها به منزله اشغالگری در این کشور است مثل اشغالگری که در شرق فرات سوریه دارند یا در یمن حضور دارند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.