به گزارش المیادین، به نظر می‌رسد از زمان پایان سخنان یکشنبه شب «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان، کابینه رژیم صهیونیستی و ساکنان اراضی اشغالی منتظر انتقام‌هایی از جنس حزب‌الله لبنان هستند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواستار آن شده است جلسه اضطراری کابینه امنیتی در صبح دوشنبه (امروز) برای بررسی تحولات امنیتی اخیر با نوار غزه و با جبهه شمالی، تشکیل شود.

نتانیاهو، روز گذشته تماس تلفنی با «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا درباره تجاوز هوایی اخیر اسرائیل علیه سوریه انجام داد.

در همین حال یک وزیر صهیونیستی اظهار داشت که اگر حزب‌الله، لبنان را به جنگ با اسرائیل سوق دهد لبنان به دوران عصر حجر بازخواهد گشت.

بامداد یکشنبه ساعاتی پس از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در حومه دمشق، دو پهپاد این رژیم به جنوب بیروت تجاوز کردند که یکی از آنها ساقط و دیگری منفجر شد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی یکشنبه‌شب خود رویداد بامداد دیروز را بسیار خطرناک توصیف کرد و به صهیونیست‌ها هشدار داد: «ما در مقاومت هرگز به تکرار این روند، هر چقدر هم هزینه داشته باشد، اجازه نخواهیم داد. دیگر زمانی که هواپیماهای اسرائیل به حریم هوایی لبنان وارد می‌شدند و به مناطق و مواضع لبنان حمله می‌کردند و این رژیم در فلسطین در امنیت بود، به سر آمده است.»

دبیر کل حزب‌الله لبنان گفت: «اسرائیلی‌ها از الآن (امشب) بدانند که پاسخ خواهیم داد و هرگز برای (پاسخ دادن) به حمله دیروز منتظر کسی در دنیا نخواهیم ماند.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.