تبریک رییس و دبیرکل جامعه روحانیت به رئیس جدید قوه قضائیه

آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی رییس جامعه روحانیت مبارز و مصطفی‌ پورمحمدی دبیرکل این تشکل سیاسی اصولگرا با صدور پیام‌هایی انتصاب محسنی‌اژه‌ای به ریاست قوه قضاییه را تبریک‌ گفتند.

متن پیام تبریک موحدی کرمانی به شرح زیر است:

«جناب مستطاب حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ غلامحسین محسنی اژه‌ای (دام عزه)

 عضو محترم شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز

سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان «ریاست قوه قضائیه» را که بحمدالله به واسطه سوابق طولانی و ارزشمند در قوه قضاییه، آشنایی کامل با ساختار این قوه دارید و همچنین متصف به سلامت نفس، قاطعیت در عمل و کارآمدی لازم در مدیریت می باشید، تبریک عرض نموده و از درگاه خدای متعال توفیق انجام خدمات ارزنده برای این مسوولیت خطیر مسئلت می‌کنم و رجاء واثق دارم که حضور حضرتعالی در آن جایگاه رفیع، موجب بسط عدالت و رضایت خلق خدا  و ایجاد اعتماد روزافزون به نظام و انقلاب خواهد بود و زمینه گسترش قانون و قانون گرایی و مقابله قاطع با هرگونه فساد و آلودگی را فراهم خواهد ساخت.

 در پایان لازم می دانم به سهم خود از خدمات ارزنده و درخشان حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای رئیسی در این قوه تشکر کرده، عزت و سربلندی جنابعالی و سایر همکاران خدوم قوه قضاییه را در ارایه خدمات صادقانه به ملت عزیز و انقلابی ایران مسالت نمایم.»

پورمحمدی نیز در پیامی جداگانه خطاب به رئیس جدید قوه قضائیه نوشت:

«بسمه الحق

برادر گرامی حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محسنی اژه ای دام عزه.

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته

انتصاب سزاوار و ارزشمند شمارا به ریاست قوه قضائیه صمیمانه تبریک می گویم.

اجرای عدالت، حفظ حقوق عامه، دفاع از مظلومین، اجرای حدود الهی و گسترش قسط از والاترین رسالت‌های الهی و انسانی است. نظام اسلامی و جامعه انقلابی ما، سخت در انتظار دادرسی اسلامی‌اند.

همه می‌دانیم مشکلات، موانع و نارسایی های فراوان در این مسیر وجود دارد و بی شک عبور از آنها همتی والا، اراده ای پولادین، تلاشی بی وقفه، بصیرتی جامع و نفسی طاهر می خواهد.

امید داریم با ره توشه گرانی که از جوانی در مکتب شهیدان همیشه جاودان بهشتی و قدوسی(ره) بر گرفته اید و با تجربه و تلاش پیوسته که بیش از چهار دهه آن را تثبیت و تعمیق بخشیده اید، و با همدلی و همکاری خانواده بزرگ و عزیز قضایی، شاهد تحقق نظام قضایی در تراز جامعه اسلامی و انقلابی باشیم.

از خداوند متعال توفیقات بیشتر شمارا در اجرای حق و عدالت خواستارم. بعونه و توفیقه»

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.