ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل‌گهر

شاگردان یحیی گل‌محمدی امروز از ساعت ۱۹.۵۰ در ورزشگاه آزادی میزبان شاگردان امیرقلعه‌نویی خواهند بود.

پرسپولیس هفته گذشته پس از پیروزی مقابل مس و توقف سپاهان صدرنشین شده است و پیروزی در این دیدار اختلاف سرخ‌ها با تیم‌های مدعی را بیشتر خواهد کرد هرچند که کادر فنی پرسپولیس با مشکل تداوم مصدومیت کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی و وحید امیری روبه‌روست.

از طرف دیگر تیم سرجانی هفته گذشته در همین ورزشگاه از استقلال شکست خورده و قلعه‌نویی به هیچ وجه نمی‌خواهد شرایط خوب تیمش را در جدول را با متحمل شدن شکستی دیگر از دست بدهد.

در دروازه پرسپولیس اما رقابت جذابی بین حامد لک و همتای او در سمت مقابل خواهد بود. دروازه‌بان پرسپولیس امیدوار است در این بازی موفق شود مقابل خط حمله پر ستاره گل گهر (گادوین منشا، مرتضی تبریزی، یونس شاکری و ...) شب موفقی را به پایان برساند.

در خط دفاعی پرسپولیسی‌ها بدون تغییر و با همان ترکیب آشنای سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان در قلب دفاعی و سعید آقایی و مهدی شیری در سمت چپ و راست برابر حریف حاضر خواهند شد.

بعد از نیمکت‌نشینی در بازی قبلی، نوراللهی بار دیگر به ترکیب اصلی بازخواهد گشت تا در کنار میلاد سرلک زوج خط میانی پرسپولیس باشد. احسان پهلوان و مهدی ترابی نیز در دو سمت تهاجمی سرخ‌ها وظیفه ایجاد موقعیت و بازی‌سازی را برعهده دارند.

در خط حمله امید عالیشاه که در این هفته‌ها در نقش گلساز تیمش ظاهر شده بار دیگر به میدان خواهد رفت و در کنار خود عیسی آل کثیر را خواهد دید.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

حامد لک، سیدجلال حسینی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.