باز شدن پای آل‌پاچینو و رابرت دنیرو به فوتبال ایران

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، دیدار این تیم مقابل پرسپولیس را ویترین فوتبال ایران دانست.

سعید الهویی در نشست خبری پیش از دیدار گل‌گهر سیرجان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بابت اتفاقی که هفته گذشته رخ داد و برای فوتبال کشورمان جذاب و خوشایند نبود، خیلی متأسفیم. ما بارها از عدالت و VAR صحبت کرده‌ایم. دیگر نمی‌خواهیم به این موضوع برگردیم و می‌خواهیم به آن از دید دیگری نگاه کنیم. آهنگی از دو خواننده صاحب سبک و قوی شنیدیم که با هم متفاوت بودند و رقابت صدای آنها، تصویر و صدایی زیبا آفریده بود. ۱۵ سال پیش و بدون دخالت عوامل بیرونی، دو بازیگر بزرگ سینما یعنی آل‌پاچینو و رابرت دنیرو کنار هم قرار گرفتند و تصویر زیبایی تولید شد.

وی با اشاره به اهمیت دیدار تیمش با پرسپولیس گفت: این مسابقه رقابت بین بزرگترین و موفق‌ترین مربی تاریخ فوتبال ایران و یکی از مربیان جوان، صاحب سبک و بزرگ فوتبال ایران در سال‌های اخیر است. دیدار فردا ویترین فوتبال ایران و رقابت بین دو تیم خوب با بازیکنان و کادر فنی خوب است. امیدواریم این مسابقه، بدون دخالت بیرونی به رقابت جذابی برای هواداران تبدیل شود. اجازه بدهیم تیمی که مستحق پیروزی است، برای بُرد تلاش می‌کند، بیشتر تمرکز کرده و کمتر اشتباه می‌کند، پیروز شود و تیمی که مستحق شکست است، شکست بخورد.

مربی تیم فوبتال گل‌گهر سیرجان در مورد اشتباهات داوری به ضرر این تیم تصریح کرد: هفته گذشته اتفاقاتی افتاد که در چند سال اخیر برای تیم‌های قلعه‌نویی رخ نداده است. این ذهنیت برای ما ایجاد شده که اگر داخل محوطه جریمه ما به بازیکن حریف باد بخورد، پنالتی می‌گیرند، اما برای ما در سخت‌ترین شرایط هم پنالتی نمی‌گیرند. ما این ذهنیت را کنار می‌گذاریم و در بازی بهترین‌های ایران، تمام تمرکز خود را می‌گذاریم تا هواداران از یک بازی خوب لذت ببرند. انتظار داریم همه عوامل برگزارکننده مسابقه هم فرصتی مهیا کنند تا با برقراری عدالت، تیمی پیروز شود که مستحق پیروزی است. این بازی ویترین فوتبال و لیگ برتر ماست.

الهویی در مورد شکست ۵ بر صفر گل‌گهر در بازی رفت خاطرنشان کرد: قلعه‌نویی بارها با بازیکنان درباره اشتباهات فردی صحبت کرده است. در دقایقی از مسابقه، تمرکز خود را از دست دادیم و اتفاقات عجیبی در بازی رخ داد. گل‌محمدی هم گفت هر توپ پرسپولیس در این مسابقه، وارد چارچوب ما شد که از روز خوب این تیم و روز بد ما بود.

وی در ادامه افزود: شرایط فنی بازی تناسبی با نتیجه نداشت، اما درس بزرگی برای ما شد تا یاد بگیریم در دیدارهای بزرگ، باید تمرکز خود را در سخت‌ترین شرایط حفظ کنیم و کم‌اشتباه باشیم. تلاش کردیم از این موضوع برای اتفاقات خوب بهره ببریم و از لحاظ تمرکز و اشتباهات، تیمی متفاوت نسبت به بازی رفت خواهیم دید.

مربی گل‌گهر در مورد اینکه شاگردان قلعه‌نویی گل‌های ساده‌ای دریافت می‌کنند، عنوان کرد: گل خوردن تیم به مسائل فردی، تاکتیکی و ذهنی مرتبط است و ما باید ریشه‌یابی کنیم. قلعه‌نویی، کادر فنی را مسئول کرد تا گل‌های خورده و موقعیت‌های داده شده به رقبا را ریشه‌یابی کنیم و این موضوع، نقشه راهی می‌شود تا بدانیم فصل بعد، چطور تیمی بهتر و موفق‌تر مهیا کنیم، نه از لحاظ فردی و تاکتیکی. تیمی که از لحاظ ذهنی هم آمادگی و استقامت داشته باشد و تمرکز خود را ۹۰ دقیقه حفظ کند تا بازی را با کمترین اشتباه تمام کند. قلعه‌نویی در همه تیم‌های خود، این تغییرات را ایجاد می‌کند و همین باعث رقم خوردن نتایج بهتر می‌شود.

الهویی درباره غایبان تیم گل‌گهر سیرجان مقابل پرسپولیس بیان کرد: بازیکن محروم نداریم. به خاطر نزدیکی دو مسابقه، روند ریکاوری بازیکنان برای ما مهم بوده است و ان‌شاءالله همه بازیکنان در اختیار تیم هستند و آماده بازی خواهند بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.