باقی مانده پوسترهای تبلیغاتی انتخابات در شهر

اگرچه بعد از پایان ماراتن انتخابات شورای شهر، تبلیغات گسترده ای که از سوی برخی حامیان کاندیداها در شهر بیرجند انجام شده بود، جمع شد اما با پشت سر گذاشتن روزهای پس از انتخابات همچنان شاهد خودنمایی پوسترهای بعضی از نامزدها بر در و دیوار شهر بیرجند هستیم.

بمباران تبلیغاتی که در این دوره از انتخابات صورت گرفت همانند ترکش‌هایی تن برخی مکان‌ها به ویژه صندوق‌های صدقات و جعبه‌های برق و حتی مخزن های زباله را زخمی کرده است که نمی‌توان به راحتی آن ها را برطرف کرد چون پوسترها چنان روی این وسایل چسبانده شده‌اند که حتی با کندن آن‌ها دردی دوا نشده و منظره بدشکل و آشفته ای را ایجاد کرده است.

این موضوع همچنان مورد گلایه شهروندان است و از شهرداری و شورای شهر می خواهند چهره شهر را از پوسترهایی که در نقاط مختلف دیده می شوند، بزدایند.

شهروندی از یک دیواری که بر اثر حمله پوسترهای تبلیغاتی آسیب زیادی دیده است، عکس گرفت و گفت: چندین روز از برگزاری انتخابات و پایان تبلیغات کاندیداهای شورای شهر می گذرد اما آلودگی محیطی که این تبلیغات در شهر ایجاد کرده هنوز برطرف نشده است.

«جمالی» افزود: در این مدت کاغذ زیادی اسراف و خیلی زباله تولید شد ضمن این که همچنان با منظر بد شهری که آثار به جا مانده از این تبلیغات ایجاد کرده اند، مواجه هستیم.  در عین حال، شهروندی دیگر از عملکرد برخی کاندیداهای شورای شهر در زمینه تبلیغات محیطی گلایه کرد و با اشاره به این که هنوز شاهد پوسترهای این نامزدها در برخی نقاط شهر هستیم، اظهارکرد: از اعضای شورای شهر می خواهیم در شهر گشتی بزنند و آثار باقی مانده تبلیغات یاد شده را ببینند و برای آن تدبیری بیندیشند.یکی دیگر از شهروندان به جعبه برقی که پوسترهای تبلیغاتی کاندیداها روی آن خودنمایی می کند، اشاره کرد و گفت: گویا این پوسترها را با چسب آهن چسبانده اند و بعید به نظر می رسد با گذشت سال ها اثرش از بین برود!

«آذری» ادامه داد: شهرداری هنوز پارچه هایی را که در برخی نقاط برای تبلیغات کاندیداهای شورا نصب کرده بود، جمع نکرده است، امیدواریم هر چه زودتر آن ها را جمع آوری کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.