شیطنت عجیب بی بی سی فارسی درباره انتخابات ایران!

سید مهدی حسینی متین در توئیتی روز جمعه تائید کرد که بخش کنسولی سفارت در خیابان کنزینگتون تا آخر شب باز است و همچنان به اخذ رأی از هموطنان ادامه خواهد داد.

رای گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در کشور انگلیس از ساعت ۹ صبح به وقت محلی آغاز شده است. روند رای گیری تا ساعت ۱۹ به وقت محلی ادامه خواهد یافت و در صورت ضرورت و به تشخیص هیات اجرایی انتخابات، امکان تمدید زمان و ساعت رأی گیری به مدت محدودی و برای برخی از حوزه‌ها وجود خواهد داشت.

برخی گروه‌های معاند از ساعات ابتدایی رای‌گیری مقابل بخش کنسول‌گری سفارت تجمع کرده و با سردادن شعارهایی تلاش می‌کنند نظم برگزاری انتخابات را بر هم بزنند. آنها همچنین رای‌دهندگانی را که برای شرکت در انتخابات و رای دهی به سفارت مراجعه می‌کنند مورد اهانت لفظی قرار می‌دهند. یکی از معترضان پس از پرتاب رنگ به سمت ساختمان سفارت و ایجاد مزاحمت برای هم‌وطنان، از سوی پلیس لندن دستگیر و به بازداشتگاه منتقل شد.

این در حالیست که رسانه‌های معاند نیز همپای عناصر ضد انقلاب در تلاش هستند تا با انعکاس اخبار خلاف واقع در روند انتخابات اخلال ایجاد کنند.

حسینی متین پیش‌تر گفته بود: گروه‌های معاند و مخالف در خارج از کشور به انواع ترفندها متوسل شده‌اند تا ایرانیان را از شرکت در انتخابات منصرف کنند.  

وی تصریح کرد: ولی با اطمینان عرض می‌کنم بر اساس اطلاعاتی که تا این لحظه (ظهر به وقت لندن) به دست ما رسیده و حدود چهار ساعت از برگزاری انتخابات می‌گذرد واقعا استقبال خوبی بوده و با وجود مشکلاتی که گروه‌های معاند و مخالف ایجاد کردند؛ گروه‌هایی که سوابق تروریستی آنها برای همه هموطنان و جهانیان عیان و آشکار است؛ استقبال خوب بوده و ما هنوز انتظار داریم که در ساعت‌های بعد از ظهر این استقبال افزایش بیشتری داشته باشد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.