از اتفاق مرگبار در انتخابات تا دو صفه شدن رای دهندگان در حسینیه ارشاد+عکس

فرماندار دیواندره در استان کردستان گفت: خودرو حامل صندوق سیار و عوامل اخذ رای در یکی از مسیرهای روستایی دیواندره واژگون شده و متاسفانه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد و ۶ نفر زخمی شدند.

جمال ارشدی  اظهار کرد: صبح امروز - جمعه ۲۸ خردادماه- یک دستگاه مینی بوس که برای جمع‌آوری آرای روستاییان بخش کرفته از  توابع شهرستان  دیواندره عازم منطقه شده بود دچار سانحه شد.

وی افزود: این مینی بوس که حامل ۱۶ نفر از عوامل اجرایی انتخابات بود متأسفانه به دلیل سهل انگاری راننده دچار سانحه شده و واژگون شد.

ارشدی اعلام کرد: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و شش نفر هم زخمی شدند.

وی افزود: متأسفانه در این سانحه سربازی که به عنوان مسئول برقراری نظم و امنیت در خودرو حضور داشت، در دم جان باخت و شش نفر زخمی هم به بیمارستان امام خمینی (ره) دیواندره منتقل شدند.

فرماندار دیواندره اعلام کرد: پس از وقوع این سانحه ناگوار یک اکیپ دیگر جایگزین شده و روند جمع آوری آرای مردم روستاهای این منطقه در حال اجراست.

دو صفه شدن رای دهندگان در حسینیه ارشاد

بنابر گزارش ایرنا، حسینیه ارشاد از صبح امروز با صف‌های طولانی رای‌دهندگان خود مواجه بود و تداوم حضور مردمی باعث شد تا در نوبت عصر، صف ورودی مقابل این حسینیه، به دو برابر افزایش یافته و به طور عملی دو صف تشکیل شود.  

با وجود گرمای هوا ازدحام رای‌دهندگان هر لحظه در حال افزایش است.

یک اتفاق مرگبار در انتخابات /عکسی از دو صفه شدن رای دهندگان در حسینیه ارشاد

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.