پُست سردار سعید محمد در دولت آینده چیست؟‌

به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی روز جمعه با حضور در دانشگاه افسری خاتم الانبیا(ص) رای خود را به صندوق انداخت.

وی با تاکید بر حضور حماسی و همه جانبه اقشار مختلف در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری اظهار کرد: مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران بار دیگر با حضور گسترده پای صندوق‌های رأی ، بیداری، عزم و اراده راسخ خود را به جهان نشان می دهند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی افزود: کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده های آنان نیز همپای سایر ملت بیدار به دعوت مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و اندیشه‌های امام راحل بار دیگر لبیک گفته، در صحنه حاضر شده و نقش خود در آینده کشور را ایفا می کنند.

سرتیپ صباحی فرد تصریح کرد: در انتخابات امسال دشمنان نظام و انقلاب خواهند فهمید پس از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب و با وجود همه هجمه‌های تبلیغاتی، نمی‌توانند خللی در عزم ملی و اراده فولادین مردم ایجاد کنند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی خاطرنشان کرد: به نوبه خود از زحمات همه عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات کشور و به ویژه یگان ها و کوی های سازمانی پدافند هوایی تشکر می‌کنم و امیدواریم رئیس جمهور جدید و اعضای شورای شهر منتخب بیش از پیش مردم را دریابند و در راستای خدمت رسانی و رفع مشکلات آنها گام‌های متعالی‌تری بردارند.

پُست سردار سعید محمد در دولت آینده چیست؟‌

از لیست‌های انتخاباتی شورای شهر حمایت نمی‌کنم

همچنین ایلنا نوشت؛

سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم که برای شرکت در انتخابات در مسجد امام حسین حاضر شده است، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برای دولت آینده پیشنهاد سمتی داشته یا نه؟ بیان کرد: خیر، اینطور نیست، ما در مورد این مسائل اصلا صحبتی نکردیم، ما یک تکلیفی احساس کردیم و آن این بود که مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: شور و نشاط در جوان‌ها مخصوصا کسانی که هوادار ما بودند وجود داشت، این افراد را به سمتی هدایت کردیم تا باعث شور بیشتر انتخابات شوند.

محمد در رابطه با صحبت‌هایی در شورای وحدت و برنامه‌های وی برای سمت شهرداری سعید محمد، افزود: نه، اینطور نیست، من در مورد این موضوعات اصلا صحبت نکردم، برای شهرداری هم رسما اعلام کردم که از لیستی حمایت نمی‌کنم، اما مردم را به مشارکت دعوت می‌کنم.

وی در مورد یکپارچه نبودن اصولگراها برای حضور در شهرداری، گفت: من خیلی به دیدگاه احزاب کاری ندارم، چون رسما اعلام کرده بودم ما فراجناحی هستیم و خودمان را خیلی وصل به جناح خاصی نمی‌دانیم.

محمد افزود: اولویت خودم هم حضور در شهرداری نبود، برای همین خیلی در این مسائل ورود نکردم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.