علی لاریجانی: قهر با انتخابات معنا ندارد

 علی لاریجانی عضو مجمع تشخیص و مشاور رهبر انقلاب در نخستین ساعت آغاز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین دوره انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری رأی خود را در صندوق انداخت.

وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: الحمدالله سازو کار کشور برای انتخابات سطح استان منظم و از۷ صبح انجام‌شد وهیات اجرایی ناظران نمایندگان و تعداد صندوق‌ها خوب و مناسب  مستقر شدند.

وی افزود: تمهیدات خوبی اندیشیده شد تا انتخابات خوب و سالم برگزار شود و هدف ما باید رفع مشکلات کشور باشد که از مسئولان اجرایی مسئولان نظارت تقدیر می‌کنیم ‌تا انتخابات سالم برگزار شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره چرایی حضور خود در استان مازندران بیان کرد: متعلق به مازندران هستم خسته نباشید بگویم آنچه مهم است همه ما تلاش کنیم انتخابات سرمایه ملی برای کشور شود.

لاریجانی بیان داشت: ارزیابی بنده از حضور مردم در انتخابات بسیار پرشور خواهد بود و با تاکیدات مقام معظم رهبری برای حل مشکلات داخلی، ایجاد عدالت مشارکت سیاسی و صحنه انتخابات و سیاسی توجه شود.

وی افزود: خدمات حکومت و رسانه ها می‌توانند امیدوار کننده بوده و میزان مشارکت مردم را در عرصه انتخابات افزایش دهند.

مشاور رهبر انقلاب ادامه داد: مصالح کشور مربوط به خودمان است پس قهر کردن با خودمان معنی ندارد باید نگاه ایجابی، مثبت و سازنده، اصلاحی و راه حل  داشت مشکلات را رفع کنیم مانند بیماری که عضوی  از بدنش بیمار است و ناامید است.

وی افزود: با هیچ کاندیدایی دیدار انتخاباتی نداشتم، نگاه من در مسائل کشور ایجابی است و برحسب وضعیت مسئولان نگاه مثبت داشته و  نظراتمان را به دولت سیزدهم انتقال می‌دهیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.