مهرعلیزاده: در مورد مدرک رئیسی هر چه گفتم حق بود/ چرا پیامک حجاب به دختر خانم ها فرستاده می شود؟

مهرعلیزاده از نامزدهای ریاست جمهوری درباره  سیاست فشار حداکثری ترامپ و ناکام ماندن آمریکایی ها و روشش برای تحقق سیاست کلی رهبری گفت: 

راساس سیاست های نظام و به دلیل بدعهدی هایی که آمریکا کرده است، مقاومت ملت ایران توطئه های آنها را بر باد داده است.همه امکانات کشور و تصمیم‌گیران همکاری کنند که برجام به نتیجه برسد.

آقای رئیسی گفتند دفعه قبل بداخلاقی‌هایی شده است و گفتند از وقت اضافی استفاده نمی‌کنند. ایشان فرمودند آذری زبان‌ها به ایشان زنگ زدند و دلجویی کردند در حالی که آذری زبان‌ها به آنها توهینی نکردند.ما آذری زبان نداریم. این افراد ترک‌زبان هستند. چون ایشان قاضی هستند، باید دقت بیش‌تری در این زمینه کنند.

من نمی دانم ما اخلاق را چه تعریف می کنیم و بداخلاقی را چگونه تعریف می کنیم، اگر در خصوص مدرک جنابعالی موضوعی را عرض کردم، مطلب حقی بود چراکه مدرک شما از نظر کلاسیک شش کلاس است و با تحصیل دروس حوزوی مدرک خود را معادل سازی کرده‌اید.

صدا و سیما پنج دقیقه از فیلم تبلیغاتی من را سانسور کرد،  این نوعی بداخلاقی است.  شاهد بودیم که بابت این سانسور در فضای مجازی غوغایی شد و مردم گفتند صدا و سیما باید ملی باشد، زمانی میلی شد و امروز صدا وسیما، عشقی شده است.

 آقای رئیسی! شما قاضی هستید. جناب قاضی! چرا ما باید فیلترینگ را پی در پی در جامعه، راه بیندازیم و پیامک هایی به دختر خانم ها بفرستیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.