مهرعلیزاده:من برای تشکیل دولت سوم اصلاحات آمده ام

محسن مهرعلیزاده در جمع‌بندی و بخش پایانی مناظرات سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری گفت:

اگر آقای زاکانی باز هم نگویند انشا خواندن است، من از رو می‌خوانم و این استفاده بهینه از وقت است. مردم ایران آمارهای اقتصادی و حافظه تاریخی شما گواه این است که در کشور دولتی بر سرکار بود که توانست شرایط کشور را به نحوی مناسب در جهت توسعه حرکت دهد ،آن دولت، دولت اصطلاحات و دولت اقای خاتمی بود. در آن دوران تورم تک رقمی شد، تنش زدایی با دنیا، امید آفرینی بین جوانان و زنان اجرا شد. مردم عزیز! ما شانزده سال است در مسیری قرار داریم که تعامل برای حل مشکلات از بین رفته است، مسائلی سیاسی در صدر و مشکلات مردم در ذیل قرار گرفته است.

هنوز بعد ۴۲ سال بحران کم آبی، قطع برق و... داریم، چرا؟ امروز مردم ناراضی هستند، چرا مشکلات تمام نمی‌شود؟ جوانگرایی  در کشور انجام نمیشود، استفاده از متخصصان در بدنه اجرایی کشور جدی گرفته نمی‌شود و این باعث شده است تا تریبون ها به محلی برای دعوای مسئولان تبدیل شود.

من برای اجماع سازی آمده ام، به جای آنکه آزادی مردم سلب شود. من برای تشکیل دولت سوم اصلاحات یعنی زندگی در برابر فقر و تهدید و ناامید آمده ام. من می‌خواهم با مدیریتی منطقی و عملگرا، دولتی اقتصاد محور با سیاست های رفاهی در حوزه مسکن، کار و رفاه جوانان ایجاد کنم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.