تصاویری از عجیب‌ترین جراحی‌های زیبایی در دنیا

  عمل‌های زیبایی در همه جا وجود دارد، اما به نظر می‌رسد برخی افراد به انجام این عمل‌ها در تعداد زیاد اعتیاد دارند.

با اینکه پزشکان بار‌ها از عواقب منفی انجام این عمل‌ها صحبت کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد علاقه به دیده شدن و در مرکز توجه بودن تا اندازه‌ای آن‌ها را درگیر کرده که حاضرند هر ریسکی را بپذیرند.

دختری که شبیه به عروسک باربی شد


عجیب‌ترین و مضحک‌ترین جراحی‌های زیبایی در دنیا + تصاویر

بار‌ها خبر‌هایی درباره کسانی‌که دوست دارند شبیه به عروسک‌های باربی باشند، شنیده‌ایم، اما این بار یک دختر ۱۹ ساله از قیافه شخصیت‌های کارتونی ژاپنی که چشم‌های بزرگی دارند خوشش آمده و حاضر شده عمل‌های متعددی را انجام دهد تا قیافه‌اش شبیه به آن‌ها شود! او با انتشار عکس‌های خودش در شبکه‌های اجتماعی گفته از کاری که انجام داده راضی است.

چاوز: کسی که با عمل جراحی خودش را شبیه به یک سوپر من کرد
 

عجیب‌ترین و مضحک‌ترین جراحی‌های زیبایی در دنیا + تصاویر

اینکه کسی بخواهد سوپرمن باشد، اصلا بد نیست؛ سوپرمن یکی از ابرقدرت‌های دنیاست که برای زندگی بهتر بشریت تلاش می‌کند. چاوز که اصلیتی فلیپینی دارد، از کودکی عاشق سوپرمن بوده و به همین دلیل ۱۸ سال زمان صرف عمل‌هایش کرد تا ظاهری مشابه این ابرقهرمان پیدا کند. او ۲۳ عمل جراحی انجام داده و به قدری شبیه به این کاراکتر شده که دیگر می‌تواند در فیلم به جای او بازی کند!

لوئیس:کسی که خودش را شبیه به الف دختری در ارباب حلقه‌ها کرد
 

عجیب‌ترین و مضحک‌ترین جراحی‌های زیبایی در دنیا + تصاویر

من یک اِلف هستم! اگر فیلم‌های سینمایی «ارباب حلقه‌ها» را دیده باشید، احتمالا اِلف‌ها را میشناسید، همان موجودات افسانه‌ای که مو‌های بلند سفید با گوش‌ها و صورت‌های کشیده داشتندکه در حال سپری کردن زندگی رمز آلودی در کوهستان بودند.

اما لوئیس که علاقه زیادی به این خاندان در سری کتاب‌ها و فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» داشته، با استفاده از مواد آرایشی و گریم ماهی پنج‌هزار دلار خرج می‌کرده تا شبیه به آن‌ها باشد، اما در نهایت تصمیم می‌گیرد حدود ۳۰ هزار دلار خرج کند تا صورت خودش را شبیه به یک اِلف کند و در این صورت دیگر از هیچ ماده آرایشی استفاده نکند. او حتی برای اینکه موهایش سفید رشد کنند نیز مواد شیمیایی وارد بدن خودش کرده است.

میکی جی: کسی که خودش را شبیه مایکل جکسون کرد
 

عجیب‌ترین و مضحک‌ترین جراحی‌های زیبایی در دنیا + تصاویر

احتمالا شما هم وقتی صحبت از عمل‌های زیبایی می‌شود، به یاد مایکل جکسون می‌افتید، او سال‌ها پیش ظاهر خودش را به طور کامل تغییر داد، اما در سال ۱۹۹۲ میکی جی با چندین عمل خودش را شبیه به مایکل جکسون کرد. جالب است بدانید که در سال ۲۰۰۹ این زن با مایکل جکسون واقعی دیدار کرده بود!

خانم چامو: عروسک چینی!
 

عجیب‌ترین و مضحک‌ترین جراحی‌های زیبایی در دنیا + تصاویر

عروسک چینی! شما هم اسم عروسک‌های چینی را شنیده‌اید؟ همان عروسک‌های زیبا و دوست داشتنی که البته برای بازی کودکان خوب نیستند، اما به عنوان یک شی تزئینی در خانه خیلی هم به درد بخور به نظر می‌رسند. خانم چامو به قدری این عروسک‌های چینی را دوست داشته که حاضر شده هزینه‌ای حدودا ۱۵۰ هزار دلاری برای هر کدام از چشم‌هایش بپردازد تا شبیه به این دکوری‌ها شوند! البته همه ما می‌دانیم که زنان چینی علاقه دارند شبیه به زنان غربی شوند، اما اینکه کسی خودش را شبیه به عروسک کند، مورد متفاوتی به نظر می‌رسد.

کسی که خودش را شبیه به نازی‌ها در کتاب‌های کمیک کرد
 

عجیب‌ترین و مضحک‌ترین جراحی‌های زیبایی در دنیا + تصاویر

نازی‌ها در کتاب‌های کمیک با ظاهری قرمز رنگ و بدون بینی هستند، احتمالا ترجیح دهیم آن‌ها را در همان کتاب و به اندازه یه عکس ببینیم، اما علاقه هنری به نازی بودن تا جایی است که حاضر شده همه پوست صورتش را خالکوبی قرمز کند و بینی‌اش را نیز با عمل جراحی بردارد، او می‌خواهد ایمپلنت‌هایی را نیز در پیشانی خود قرار دهد تا حالت جمجمه از روی پوست مشخص باشد.

جو و کَری دوقلو‌هایی که با عمل جراحی شبیه هم شدند
 

عجیب‌ترین و مضحک‌ترین جراحی‌های زیبایی در دنیا + تصاویر

دوقلو‌ها حتی اگر همسان نباشند، معمولا شبیه به یکدیگر لباس می‌پوشند و رفتار‌های مشابه دارند، جو و کَری هم از این قاعده مستنثنی نبودند، اما زمانی‌که جو تصمیم گرفت دماغش را عمل کند، خودش هم فکر نمی‌کرد بخواهد کاملا شبیه به خواهرش شود! وقتی بینی‌های‌شان شبیه هم شد، گونه‌ها، چشم‌ها و لب‌ها را تغییر دادند. هر دوی آن‌ها بار‌ها زیر تیغ جراحی رفته‌اند تا بیشترین شباهت را به خواهر دوقلوی خود پیدا کنند.

رودریگوی آرژانتینی
 

عجیب‌ترین و مضحک‌ترین جراحی‌های زیبایی در دنیا + تصاویر

رودریگوی آرژانتینی که در لندن زندگی می‌کند و ارث خانوادگی زیادی هم به او رسیده، با خیال راحت می‌تواند زندگی کند و به عمل‌های جراحی‌اش برسد. او برای اینکه بتواند همه چهره‌اش را پلاستیکی کند، بیش از نیم میلیون دلار خرج کرده است. البته هنوز به ایده‌الی که میخواهد نرسیده و مواردی مانند تنظیم رنگ چشم‌هایش باقی مانده تا انجام دهد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.