رجزخوانی نتانیاهو: هرآنچه لازم بود در غزه انجام دادیم

به گزارش هاآرتض نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای آنکه رسوایی خود را در برابر افکار عمومی جهان و مقاومت فلسطین پنهان کند؛ به رجزخوانی درباره دستاوردهای ادعایی از حمله به مردم غزه پرداخت.

وی که بعد از ۱۱ روز حملات وحشیانه هوایی به نوار غزه، در نهایت در برابر افکار عمومی جهان و مقاومت فلسطین تسلیم شد؛ در ادامه دروغ پردازی های خود گفت: اگر نیازی به حمله زمینی به غزه بود؛ این کار را انجام می‌دادیم، اما آنچه لازم بود بدون انجام ماجراجویی‌های غیرضروری به سرانجام رساندیم.

نتانیاهو بدون اشاره به اینکه اغلب حملات هوایی، غیرنظامیان را هدف قرار داده بود؛ در ادامه رجزخوانی های خود مدعی شد: بسیاری از برج‌ها و کارخانه‌های مورد استفاده حماس را تخریب کردیم. قسمت بزرگی از شبکه تونل‌های حماس را نابود کردیم و جان بیش از ۲۰۰ تروریست از جمله ۲۵ مقام و فرمانده میدانی را گرفتیم.

او در نهایت از کارشکنی هایی که آمریکا به اسم حمایت از رژیم صهیونیستی در شورای امنیت انجام داد؛ قدردانی کرد و مدعی شد: درست است که فشار و انتقاد بین‌المللی وجود دارد، اما من می‌خواهم از جو بایدن که بار دیگر حمایت مطلق خود را از اسرائیل نشان داد، تشکر کنم. ما از بسیاری از کشورها پشتیبانی زیادی دریافت کردیم. به او گفته بودم وقتی کارزار را به اهداف خود رساندیم، آن را متوقف خواهیم کرد!

اعتراف نتانیاهو به برخورداری از حمایت آمریکا و متحدان اروپایی اش از حمله به مردم بی دفاع غزه، لکه ننگی بر چهره کشورهای به اصطلاح دموکراسی خواه غربی است. این اظهارات گستاخانه در حالی است که طی ۱۱ روز تهاجم هوایی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، دستکم ۲۳۲ فلسطینی از جمله ۶۵ کودک و ۳۹ زن به شهادت رسیدند. همچنین شمار مجروحان بالغ بر یک هزار و ۷۱۰ تن است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.