ویژگی مهم لاریجانی در مقایسه با رقبای انتخاباتی

منصور حقیقت‌پور اظهار کرد: دولت آینده باید دولتی کارآمد، دونده، پرکار، جوان و پرنشاط باشد. اگر دولت ‌آینده این ویژگی‌ها را داشته باشد، می‌توانیم بسیاری از موانع را از سر راه بردارد.

وی اضافه کرد: دولت آینده باید دولتی هماهنگ در تمامی اجزا باشد. یعنی اجزای مختلف دولت باید هم آوا بوده و در یک مسیر حرکت کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم ادامه داد: ما نیازمند کارآمدی در مدیریت کلان اجرایی در جای جای وزارتخانه‌ها هستیم. باید این ویژگی‌ها را براساس خواسته‌هایی که رهبر معظم انقلاب از دولت آینده دارند، همسان‌سازی کنیم تا شاهد تولد دولتی جدید به عنوان یک پدیده نو برای رفع مشکلات و موانع جاری کشور باشیم.

وی درباره ویژگی‌های لاریجانی برای تصدی پست ریاست جمهوری گفت: لاریجانی هم امنیت را خوب می‌شناسد و هم سیاست، فرهنگ، برنامه ریزی و مدیریت را با تمامی وجود بلد است. هرکدام از کاندیداها این ویژگی‌ها را دارند، عرضه کنند؛ ولی هیچ کدام از این کاندیداها مانند آقای لاریجانی نسبت به تمامی امور مسلط و کاربلد نیستند.  

وی پرکاری، انضباط فکری و برنامه‌محوری را از ویژگی‌های لاریجانی برشمرد و افزود: برخلاف اظهارات برخی از داوطلبان ریاست جمهوری، دولت لاریجانی ادامه دهنده راه دولت روحانی نخواهد بود و وی اشکالات این دولت را کاملا می‌داند و حتما دولت وی برپایه تولید یک پدیده اجرایی قوی خواهد بود.

نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: در دولت لاریجانی افرادی قوی برسرکار خواهند آمد تا بتوانند مشکلات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را با قوت، خلوص، دوندگی، رفتار جهادی و مهربانی با مردم و جدا نکردن صف خود از ملت حل کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

دست برتر لاریجانی در مقایسه با رقبای انتخاباتی

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.