قدردانی گروه‌های فلسطینی از رهبر انقلاب

پنج گروه و جریان مقاومت فلسطینی با ارسال نامه‌ها و پیام‌های مکتوب جداگانه از سخنرانی و مواضع رهبر انقلاب در روز قدس تشکر کردند.

در این نامه‌ها ضمن تشکر و قدردانی مجدد از مواضع جمهوری اسلامی ایران و رهبر انقلاب در حمایت از مقاومت مردم فلسطین و به رسمیت نشناختن رژیم صهیونیستی، بر ادامه‌ی راه مقاومت تا آزادی قدس شریف تأکید و بیانات رهبر انقلاب در روز قدس امسال، نقشه راه آزادسازی فلسطین خوانده شده است.

جبهه‌ی مردمی آزادی‌بخش فلسطین (دفتر فرماندهی کل و دفتر سیاسی)، جنبش فتح انتفاضه، جبهه‌ی مبارزه‌ی مردمی فلسطین، و ائتلاف نیرو‌های فلسطین در این نامه‌ها ضمن تأکید بر نقش جمهوری اسلامی ایران به عنوان محور اتحاد و مقاومت بین کشور‌های اسلامی، نام و یاد شهید حاج قاسم سلیمانی را در زنده نگه داشتن آرمان فلسطین گرامی داشتند.

رهبر انقلاب در سخنرانی زنده تلویزیونی جمعه ۱۷ اردیبهشت که در دو بخش فارسی و عربی و در روز قدس ایراد شد با اشاره به رشد کمی و کیفی قدرت نیرو‌های مقاومت، تغییر موازنه‌ی قوا در سرزمین‌های اشغالی را به نفع جهان اسلام دانستند.

ایشان همچنین روند رژیم صهیونیستی را رو به زوال و افول دانسته و منطق مبارزه با این رژیم غاصب را ادامه‌ی مقاومت تا انجام یک همه‌پرسی از همه‌ی فلسطینی‌های داخل و خارج فلسطین برای تعیین نظام سیاسی آینده فلسطین اعلام کردند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.