آغاز بزرگترین مانور تاریخ ارتش صهیونیستی

ارتش رژیم صهیونیستی بزرگترین مانور خود برای آمادگی جهت جنگ تمام عیار در تمامی جبهه‌ها را آغاز کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) مانور یک ماهه خود را برای آمادگی جهت جنگ تمام عیار در تمامی جبهه‌ها از شمال تا جنوب سرزمین اشغالی آغاز کرد.

به نوشته وبگاه روسیا الیوم، شبکه ۱۳ این رژیم، یکی از اهداف اصلی این مانور، مقابله با شلیک گسترده موشک همزمان از مرزهای جنوبی و شمالی و شرقی سرزمینهای اشغالی است و از مدت‌ها پیش برای برگزاری آن برنامه‌ریزی شده است.

به گفته شبکه ۱۳، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی دستور داده است که علی‌رغم بحرانی بودن وضعیت بیت‌المقدس و کرانه باختری، تاریخ برگزاری این مانور به تعویق نیفتد و همزمان ارتش صهیونیستی خود را برای مقابله با هرگونه اتفاق و سناریویی باید آماده کند.

این مانور در شرایطی آغاز شده است که رسانه‌های لبنانی روز گذشته از آمادگی کم سابقه حزب‌الله لبنان در مرزهای جنوبی لبنان با سرزمین اشغالی خبر دادند و گفتند که از زمان جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶، استقرار این میزان نیرو بی سابقه بوده است.

پیش از این محافل امنیتی رژیم صهیونیستی بارها از شکنندگی ارتش این رژیم در صورت وقوع جنگ فراگیر از جنوب و شمال و شلیک صدها راکت و موشک از سمت غزه و لبنان هشدار داده و به مقامات نظامی گفته‌اند که باید فکری برای این معضل بکنند. سرزمین اشغالی به علت دارا نبودن عمق استراتژیک در صورت وقوع هرگونه فراگیری، به شدت در معرض حملات راکتی و موشکی می‌تواند باشد.

همزمان کرانه باختری و بیت‌المقدس نیز صحنه درگیری فلسطینی‌ها با مأموران رژیم صهیونیستی است و «یوآو لیمور» تحلیلگر نظامی روزنامه «اسرائیل هیوم» نیز در یادداشتی نوشته است که بزرگترین چالش کنونی ارتش رژیم صهیونیستی ممانعت از تبدیل عملیات‌های انفرادی به درگیری همه جانبه است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.