تکذیب ادعاهای کریمی قدوسی درباره نفوذ در نهاد ریاست جمهوری

ادعاهای کریمی قدوسی، ارزش پاسخ دادن ندارد، نه از باب اهمیت اظهارات واهی و بی‌اساس فرد مورد نظر بلکه صرفا به دلیل ثبت در تاریخ، لازم به ذکر است که هر آنچه ایشان تحت عنوان نفوذ در ریاست‌جمهوری و برخی مدیران این نهاد به زبان آورده است، کذب محض و از اساس ساخته و پرداخته ذهن بیمار گوینده یا کسانی است که ظاهرا او را به سخره گرفته‌اند.

در پی طرح برخی ادعاهای شاذ درباره نفوذ در نهاد ریاست‌جمهوری از سوی محمدجواد کریمی قدوسی، یک منبع آگاه در ریاست جمهوری گفت: ایشان متاسفانه در فضای سیاسی کشور به چوپان دروغگو معروف شده و اگر احیانا حرف راستی بزنند، مایه تعجب خواهد بود و باید نسبت به آن واکنش نشان داد.

وی با رد اظهارات اخیر کریمی قدوسی افزود: حتی هم‌جناحی‌های ایشان هم عمدتا روی اظهارات ایشان حساب باز نمی‌کنند و اذعان دارند که وقتی ایشان ادعایی علیه کسی مطرح می‌کند، به اعتبار تجارب متعدد دروغگویی و خلاف‌گویی ایشان در گذشته، ادعایش فاقد صحت، عقلانیت و حتی ظرافت‌های مرسوم دروغگویی است. 

این منبع آگاه با تاکید بر اینکه ادعاهای کریمی قدوسی، ارزش پاسخ دادن ندارد، خاطرنشان کرد: نه از باب اهمیت اظهارات واهی و بی‌اساس فرد مورد نظر بلکه صرفا به دلیل ثبت در تاریخ، لازم به ذکر است که هر آنچه ایشان تحت عنوان نفوذ در ریاست‌جمهوری و برخی مدیران این نهاد به زبان آورده است، کذب محض و از اساس ساخته و پرداخته ذهن بیمار گوینده یا کسانی است که ظاهرا او را به سخره گرفته‌اند.

وی در پایان با انتقاد از رسانه‌هایی که علی‌رغم سوابق متعدد دروغگویی و اظهارات خلاف واقع، همچنان به نشر اظهارات کریمی قدوسی می‌پردازند، خاطرنشان کرد: بدیهی است که نشر اظهارات ایشان، نشر اکاذیب به حساب می‌آید و به موجب قانون جرم است. از مراجع محترم قضایی انتظار می‌رود، در قبال بیان اینگونه اظهارات و نشر آنها که مصداق تشویش اذهان عمومی و آشکارا تهمت و افتراست سکوت نکنند و وظیفه قانونی خود را در راستای قوانین مصرح کشور به انجام برسانند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.