این چهره اصولگرا دخترش را قربانی جذب فالوئر کرد

این دختر نوجوان فرزند شخصی است به نام منصوره معصومی‌اصل، که در اینستاگرامش خود را دارای دکترای علوم قرآنی و مشاوره خانواده و قبل ازدواج و مدیر موسسه بیت‌النور معرفی کرده است. با کمی جستجو در رسانه ها متوجه می شوید که او نامزد انتخابات مجلس دهم نیز بوده که اتفاقاً موفق به جلب نظر آرای مردمی نشده و شکست خورده است. 

بنابر گزارش دیده بان ایران، دختر خانم معصومی اصل در ویدئویی که به آن اشاره کردیم با اشاره به اظهارات فائزه هاشمی‌، می‌گوید: مامان نمی‌خواهی جوابی بدهی و مادر می‌گوید خودت جوابش بده. سپس دختربچه کم‌سن‌و‌سال بر اساس سناریوی از پیش‌نوشته‌شده به فائزه هاشمی توهین می‌کند و می‌گوید او آماده مناظره است.

اما تصور نمی‌کرد که دختر آیت‌ا... هاشمی به‌خوبی می‌دانست در‌ پشت پرده چه خبر است و چه جریانی و با چه هدفی یک دختر‌بچه را بازیچه رسیدن به اهداف سیاسی‌اش کرده است؛ بنابراین اعلام کرد: «از این کلیپ خیلی خوشم آمد و پیشنهاد گفت‌وگو با این دختر خانم بسیار خوب را می‌پذیرم.» زمان زیادی نگذشت که ویدئوی دیگری از این دختر منتشر شد که در آن خطاب به دختر آیت‌ا... هاشمی گفت: «سلام فائزه خانم، من امروز در سایت‌ها دیدم شما پیشنهاد مناظره با من را قبول کردید و آماده‌ مناظره با من شدید. به قول خودتان شما کاندیدای ریاست‌جمهوری هستید و شما می‌توانید از مناظره با من سوءاستفاده کنید و من این فرصت را به شما نمی‌دهم. و البته شما قطعا باید رد‌صلاحیت شوید. ان‌شاءا... مناظره‌ ما باشد برای بعد از انتخابات. آهان، راستی من فصل امتحاناتم است و باید امتحاناتم را خوب بدهم تا آدم خوبی باشم، تا در آینده عاقبت به شر نشوم.»

اظهارات جالبی که به نظر می رسد یک سناریو نویس حرفه ای آنرا از لحظه اول کلیپ نوشته و  در ادامه با توجه به واکنش های فائزه هاشمی و البته استقبال مخاطب، آنرا پیش می برد.

در سوابق خانم معصومی اصل که حامیانش او را «استاد» می نامند آمده است: «‌مدیر دارالقران اوقاف کرج، مشاور سابق فرماندار کرج و مسئول کمیته امور بانوان، مدیریت موسسه قرآنی بیت‌النور، مدیر دبستان اسلامی حسینیه۲، عضو سابق شورای فرهنگی دانشگاه آزاد کرج، عضو اسبق ستاد ساماندهی امور جوانان کرج، مشاور امور خانواده و تربیت فرزند، رئیس کمیسیون امور بانوان و خانواده کرج در سال‌های ۹۰ تا ۹۳، مسئول کمیته بصیرت افزایی بانوان در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای ۹۲ و مسئول اسبق کارگروه حجاب و عفاف شهرستان کرج». 

a6754866-78cd-45eb-b4d7-4a758ab35896

وی رئیس هیئت مدیره اتحادیه موسسات و تشکلهای مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان البرز و عضو هیئت مدیره اتحادیه موسسات وتشکل های قرآن و عترت کشور هم هست. در سایت این خطیب نزدیک به جبهه پایداری آمده است: "منصوره معصومی اصل درشهرستان کرج ودر خانه ای مذهبی دیده به جهان گشود.خانه پدری ایشان محلی برای تبلیغ وترویج معارف اسلام وفرهنگ اهل بیت عصمت وطهارت (علیهم السلام) بود.پدرایشان شغل خیاطی داشته واز طریق کسب حلال ،هموراه تلاش می نمود تا رزق خانواده خود را با رعایت دستورات مذهبی پاک وطیب نگه دارد.

استاد از جمله افتخارات خود را سربازی ولی امرمسلمین جهان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظلله العالی) می دانند وهموراه تلاش ایشان بر آن است که فرموده معظم له را که در دیدار حضوری ایشان فرمودند" تربیت دختران را جدی بگیرید" با تمام توان جامعه عمل پوشانده تا بلکه از این طریق قدمی هرچند ناچیز دراعتلای انقلاب اسلامی ایران برداشته باشند."

اما نکته قابل توجه درباره معصومی اصل انتقادهای تند وتیز وی از حسن روحانی و سیاست های دولت اوست که همواره موردتوجه رسانه های تندرو مانند فارس بوده است. 

در یکی از سخنرانی های "معصومی اصل" که سال گذشته منتشر شده است او درباره حوادث آبان ۹۸ و افزایش قیمت بنزین می گوید: در فتنه بنزینی نباید دخالت کنیم. در ویدیوی دیگر خانم معصومی درباره حادثه انهدام هواپیمای اوکراینی می گوید حسن روحانی آتیش بیار معرکه است؛ او از رئیس جمهور انتقاد می کند که چرا خواهان برخورد با کسانی شده که به هواپیما شلیک کرده اند!

نکته جالب در این بین، تدوین و کلیپ سازی تیم رسانه ای "منصوره معصومی‌اصل" است که به صورت حرفه ای و در کنار هم قرار دادن سخنانش در مراسم های مختلف سعی می کند روی مخاطب خود تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.

او در سخنرانی دیگری که در کانال تلگرامی اش منتشر شده است با انتقاد از ستادملی کرونا در یزد می گوید: مدتینن متمدن شهروندان هستند و در رابطه با حیله و خیانت رئیسش سکوت می کنند اما سکوت آنها دال بر نافهمی مردم نیست.

آخرین مطلبی که معصومی اصل در کانال تلگرامی اش منتشر کرده تصویر توییتی است که در ان نوشته "مهم نیست از که زخم می خوری" خودی یا بیخودی..به هدف بیندیش..

مشخص نیست منظور معصومی اصل از این توییت چیست اما به نظر میرسد با توجه به کلیپی که از دخترش منتشر شده او مورد انتقاد برخی از هم طیف های خود هم قرار گرفته باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.