واکنش تند معاون دفتر رئیس‌ جمهور از تقطیع اظهارات روحانی

علیرضا معزی با انتقاد از بازنمایی مغرضانه اظهارات رئیس‌جمهور در مراسم افتتاح طرح‌های وزارت جهاد کشاورزی گفت: روحانی در بخشی از مراسم که مربوط به افتتاح ۱۵۰ طرح شیلات بود، در توضیحاتی مرتبط با طرح‌های افتتاح شده، از ارجحیت استفاده از گوشت آبزیان به گوشت قرمز بر اساس استانداردهای سلامت سخن گفت و ابراز امیدواری کرد عادت مصرف مردم به سوی این فرآورده‌های مغذی‌تر و مفیدتر تغییر یابد.

او البته پیش و پس از بیان این جملات، صریحاً تاکید کرد که اگر فرآورده‌ها با قیمت مناسب و به اندازه کافی عرضه شده و در اختیار مردم قرار گیرد، می‌توان انتظار چنین تغییری را داشت.

وی افزود:‌ با این حال جریان تحریف از دیروز با تقطیع جملات رئیس‌جمهور و حذف بخش‌هایی که مربوط به ضرورت عرضه آبزیان به قیمت مناسب بوده است،‌ محتوای سخن را طوری بازنمایی می‌کنند که انگار روحانی در پی گرانی گوشت و مرغ و به عنوان راه حل، از مردم خواسته ماهی و میگو استفاده کنند.

معزی با تقبیح این رویکرد جریان تحریف، آن را مخل آرامش روانی مردم و زایل‌کننده اعتماد عمومی برشمرد و خاطرنشان کرد: جالب است که مخالفان داخلی و خارجی دولت یک بار دیگر به موضع مشترکی در خصوص یک مسئله رسیده‌اند و با ارائه اطلاعات ناقص، سعی در وارونه جلوه داده جملات روحانی دارند. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.