تشدید اختلافات آمریکا و اسرائیل بر سر ایران

اکسیوس به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی نوشت که مقامات بلندپایه اسراییلی و آمریکایی یک روز پس از حمله به تاسیسات هسته ای نطنز گردهم آمدند و طی آن " مئیر بن شابات " مشاور امنیت ملی اسراییل از اینکه دولت آمریکا در هنگام پیوستن به پرونده هسته ای ایران به نگرانی های اسراییل در خصوص این پرونده به اندازه کافی اهمیت نمی دهد، ابراز نگرانی کرد.

بر اساس این گزارش، طرف آمریکایی نیز در این نشست از اینکه دولت رژیم اشغالگر قدس واشنگتن را در جریان عملیات و فعالیت های اطلاعاتی خود علیه ایران قرار نمی دهد، ابراز نگرانی کرد.

اکسیوس به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی افزود : طرف اسراییلی از اینکه دولت آمریکا در خصوص پیشنهادهای ارائه شده از سوی واشنگتن در نشست وین در ارتباط با پرونده هسته ای ایران شفاف عمل نمی کند، ابراز نگرانی کرد.

تارنمای مزبور همچنین نوشت که یک هیات امنیتی بلندپایه اسراییلی هفته آینده در واشنگتن موضوع ایران را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد و به طور جداگانه با مقامات آمریکایی دیدار خواهد داشت. این هیات از سه شخصیت اسراییلی " افیف کوخافی " رئیس ستاد مشترک ارتش و یوسی کوهین رئیس دستگاه اطلاعات موساد و مئیر بن شابات رمشاور امنیت ملی تشکیل یافته است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.