«جهانبخش وحدت نژاد» گفت: شب گذشته ساعت ۲۳ بامداد طی تماس با اورژانس ۱۱۵ یاسوج، مبنی بر کمک به خانمی جوان که به علت مسمومیت با الکل دچار عوارض شده بود، بلافاصله آمبولانس اورژانس ۱۱۵ پایگاه "مادوان" به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه شخص بیمار با خودرو سواری پژو پارس در حال حرکت بود، اظهارکرد: جنب زندان مرکزی پرسنل اورژانس ۱۱۵ به خودرو مذکور رسیدند و بلافاصله بر بالین بیمار حاضر شدند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط بیمار و بعد از انجام معاینات پزشکی اولیه توسط نیروهای اورژانس، تصمیم به انتقال بیمار گرفتند اما همراهان بیمار جهت انتقال شخص بیمار به مرکز درمانی همکاری نکرده و اصرار به درمان در آمبولانس داشتند.

وحدت نژاد تصریح کرد: با توجه به محدودیت های نیروهای اورژانس ۱۱۵ در درمان بیمار و یا مصدومین و طی راهنمایی‌های لازم به همراهان بیمار در خصوص انتقال فرد بیمار، در نهایت پرسنل اورژانس ۱۱۵ با مقاومت شدید همراهان بیمار مواجه و در نهایت منجر به ضرب و شتم ۲ نفر از پرسنل اورژانس ۱۱۵ شد.

به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی، وحدت نژاد در پایان بیان کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این درگیری و ضرب و شتم را از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری هستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.