حبیب الله بوربور دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفت وگو با در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره اختیارات رئیس جمهور و انتقادات به پایین بودن آن گفت: قانون اساسی موارد و مسائل را طوری تنظیم کرده که اصل جمهوری اسلامی خدشه دار نشود و به هر مجموعه‌ای از نهاد‌های نظام قدرتی را داده تا با این قدرت بدون دخالت قوا و نظام بتواند جمهوریت نظام را محقق کند.

دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: رئیس جمهور قدرت اجرایی تام و تمام دارد. کسانی که می‌گویند رئیس جمهور ۱۲ درصد نقش دارد باید توضیح دهند که با چه معیار و ملاکی این درصد را اعلام کرده اند؟

او افزود: رئیس جمهوری که انتخاب همه وزرا را پیشنهاد می‌دهد و حتی افراد نزدیک خود را بر سر کار می‌گذارد چطور می‌گوید رئیس جمهور ۱۲ درصد اختیار دارد. در این شرایط باید گفت بودجه کل کشور و انتصابات کل کشور ۱۲ درصد است و باید پاسخ داد که ۷۸ درصد مسائل دیگر چیست؟

این فعال سیاسی اصولگرا درباره کاندیداتوری محمود احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم هم گفت: احمدی نژاد مریض لاعلاج است و شورای نگهبان صلاحیت یک فرد روانی را تائید نمی‌کند، فردی که بیمار باشد مشخص است که تائید نمی‌شود.

او درباره گزینه نهایی جریان اصولگرایی برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: به نظر می‌رسد که اگر با ورود سید ابراهیم رئیسی موافقت شود گزینه مشخص اصولگرایان خود او خواهد بود،گزینه جدی بعدی از بین اصولگرایان محمدباقر قالیباف است که دوست دارد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.