تغییرات قیمت سکه در 31 فروردین 1400

  قیمت دلار آمریکا نسبت به روز گذشته ۵۳۰ تومان کاهش یافت و روی رقم ۲۳ هزار و ۶۵۰ تومان قرار گرفت. قیمت سکه نیز با ثبت کاهش ۲۳۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته روی رقم ۱۰ میلیون تومان معاملات نیمه اول روز را به پایان رساند، اما با توجه به وارد شدن مجدد طلای جهانی به فاز صعودی انتظار افزایش قیمت سکه در ادامه معاملات می‌رفت.

مهم‌تر از کاهش قیمت سکه و دلار، روند تغییرات آن در معاملات نیمه اول روز بود. سکه و دلار در معاملات نیمه اول روز روند نزولی اکید را دنبال کردند و وارد فاز نزولی شدند.

تغییرات قیمت سکه در ۳۱ فروردین

روند نزولی سکه در شروع معاملات روز سه‌شنبه ادامه یافت. سکه با کاهش ۱۳۰ هزار تومانی نسبت به قیمت انتهایی روز گذشته، کار خود را با نرخ یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان آغاز کرد. بر این اساس قیمت سکه نسبت به دیروز در حدود ۱۳ درصد کاهش یافت. قیمت سکه در ادامه معاملات نیز افت کرد و معاملات نیمه اول روز را با قیمت ۱۰ میلیون تومان به پایان رساند.

کاهش قیمت در شروع معاملات روز سه‌شنبه به سکه محدود نشد. قیمت نیم‌سکه در شروع معاملات نسبت به دیروز ۱۰ هزار تومان کاهش یافت و روی رقم ۵ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان قرار گرفت. طلای گرمی نیز حدود ۱۴ هزار تومان کاهش قیمت داشت و در شروع معاملات یک میلیون و ۶ هزار تومان معامله شد.

مشروح این گزارش را در اقتصاد نیوز با تیتر «تغییر کانال قیمت دلار/ قیمت سکه لب مرزی شد» بخوانید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.